۰
دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۱

سفر فولاد به مشهد بدون سرمربی

سرمربی فولادخوزستان برای دیدار سه‌شنبه برابر پدیده، همراه با تیمش به مشهد نرفت.
سرمربی فولادخوزستان برای دیدار سه‌شنبه برابر پدیده، همراه با تیمش به مشهد نرفت.
به گزارش ایسنا، پورموسوی که در روزهای اخیر از اتفاقاتی که اطراف تیمش افتاده است، رضایت ندارد و از ارتباط برخی افراد درون باشگاه با چند هوادار و به حاشیه بردن تیمش شده، شاکی است، امروز کاروان فولاد را برای بازی فردا (سه‌شنبه) برابر پدیده همراهی نکرد.
کاروان فولاد ساعت ۱۲:۳۰ امروز (دوشنبه) اهواز را به مقصد مشهد ترک کرد. همچنین بازیکنان و اعضای کادر فنی فولاد طبق برنامه از پیش تعیین شده، پس از رسیدن به مشهد برای زیارت به حرم امام رضا (ع) رفتند.
در حالی که انتظار می‌رفت، مشکل پورموسوی با تدابیر در نظر گرفته شده از سوی مدیرعامل و اعضای هیات‌مدیره برطرف شود و فردا پورموسوی با آرامش خاطر تیمش را برابر پدیده همراهی کند ولی تا این لحظه هیچ اتفاق خاصی نیفتاده و پورموسوی در منزل خود به سر می‌برد.
نکته قابل تامل این است که مدیرعامل باشگاه نیز اکنون همراه فولادی‌ها در مشهد به سر می‌برد و مشخص نیست که چه کسی در اهواز باید پورموسوی را برای ادامه کار متقاعد و خواسته‌های او را برآورده کند.
این موضوع نیز مطمئنا بازیکنان فولاد را که باید بدون حضور سرمربی مقابل پدیده حاضر شوند، تحت تاثیر قرار خواهد داد و این در حالی است که بازی فردا فرصت خوبی برای رسیدن فولاد به رده چهارم جدول رده‌بندی و نزدیک شدن به دیگر رقبا است.
کد مطلب: 76159
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *