۰
سه شنبه ۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۰

پیشروی ارتش سوریه به آخرین دژ داعش

منابع سوری از ادامه پیشروی ارتش و متحدان به سمت البوکمال آخرین دژ گروه تروریستی داعش در حومه دیرالزور و حملات خمپاره‌ای تروریست‌ها به دمشق خبر دادند.
منابع سوری از ادامه پیشروی ارتش و متحدان به سمت البوکمال آخرین دژ گروه تروریستی داعش در حومه دیرالزور و حملات خمپاره‌ای تروریست‌ها به دمشق خبر دادند.
به گزارش تسنیم، گروه‌های تروریستی فعال در مناطق «عین ترما و جوبر»، بار دیگر محله‌های مسکونی شهر دمشق را با موشک و خمپاره هدف قرار دادند.
حملات تروریست‌ها بر منطقه العباسیین و دمشق القدیمه، محله الامین و القصاع و نیز شهر جرمانا و منطقه باب شرقی متمرکز بوده که به شهید و زخمی شدن شماری از غیرنظامیان منجر شده است.
اما در زمینه میدانی، ارتش سوریه و همپیمانان همچنان به پیشروی خود به سمت مرزهای عراق و سوریه در چارچوب عملیات والفجر3 ادامه می‌دهند، درگیری‌ها با تروریست‌های داعشی در این محور همچنان ادامه دارد.
به گفته یک منبع میدانی، نیروهای ارتش سوریه و متحدان امروز عملیات نظامی گسترده‌ای را برای آزادسازی کامل حومه دیرالزور و رسیدن به شهر البوکمال در نقطه مرزی با عراق آغاز کرده‌اند، البوکمال آخرین دژ گروه تروریستی داعش در حومه دیرالزور قلمداد می‌شود.
نیروهای ارتش سوریه همچنین هزاران تن گندم و آرد و کود مسروقه را در یکی از مقرهای گروه تروریستی داعش در حومه دیرالزور کشف و ضبط کردند.
خبر دیگر اینکه ابوخطاب الدمشقی یکی از سرکردگان گروه تروریستی داعش از شهر البصیره درحومه جنوب شرقی دیرالزور به مناطق تحت سیطره گروه‌های مسلح مورد حمایت آمریکا موسوم به نیروهای دموکراتیک سوریه گریخته است.
به گفته محمد ابراهیم سمره استاندار دیرالزور، هزار تن گندم در یکی از مقرهای گروه تروریستی داعش در شهر المیادین که اخیرا از لوث آن پاکسازی شده، کشف شده است.
در حماه هم نیروهای ارتش سوریه و همپیمانان به عملیات خود در حومه شمال شرقی ادامه می‌دهند که در تازه‌ترین موفقیت خود توانستند روستای جب الجملان و رسم میال در غرب الشحاطیه را آزاد کنند که در جریان آن شماری از تروریست‌های جبهه النصره به هلاکت رسیدند.
کد مطلب: 76250
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *