۰
سه شنبه ۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۰

پرسپولیس کار خاصی نکرد، ما بهتر بودیم

سرمربی سایپا گفت: بهتر از پرسپولیس بازی کردیم.
سرمربی سایپا گفت: بهتر از پرسپولیس بازی کردیم.
به گزارش تسنیم،علی دایی پس از شکست 2 بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس گفت: نتیجه‌ای که امروز گرفتیم، برخلاف جریان بازی بود. بهتر از پرسپولیس بازی کردیم. تا دقیقه 20 بازی پرسپولیس اصلاً به زمین ما نیامد و روی 2 اشتباه بچه‌گانه دو گل دریافت کردیم. صحبت‌های ما هم فایده‌ای نداشت.
وی ادامه داد: گل اول را که بازیکن خودمان وارد دروازه سایپا کرد گل دوم پرسپولیس هم روی اشتباه دیگر بازیکنان ما بود که باعث شد پرسپولیس به گل برسد. به نظرم اصلاً پرسپولیس کار خاصی در این بازی نکرد و در هر دو نیمه به غیر از دقایق آخر مسابقه که ما جلو رفتیم فرصت‌هایی نصیب پرسپولیس شد اما در سایر دقایق بازی این تیم موقعیتی نداشت.
سرمربی سایپا با بیان اینکه تیمش در دیدار مقابل پرسپولیس مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشت ولی گلی به ثمر نرساند، گفت: اصلاً از بچه‌ها راضی نیستم. ما می‌توانستیم در این مسابقه پیروز شویم اما اشتباهات وحشتناکی مرتکب شدیم. من که در کنار خط بودم فکر می‌کنم توپی که منجر به گل اول پرسپولیس شد به نفع ما بود اما داور تمام صحنه‌های 50-50 را به سود پرسپولیس می‌گرفت. دقایق اول مسابقه را نگاه کنید 4،5 خطای مشکوک رخ داد اما کارتی به بازیکن خطاکار داده نمی‌شود. ما اگر گل اول را نمی‌خوردیم می‌توانستیم بهتر بازی کنیم. با اینکه 8 بازیکن خود را در اختیار نداشتیم اما در هر دو نیمه فشار آوردیم.
دایی با اشاره به غیبت بازیکنان تیمش در این مسابقه اظهار داشت: خیلی از بازیکنان ما در این مسابقه غایب بودند و بازیکنان زیادی را هم روی نیمکت در اختیار نداشتیم. از یکسری جوان استفاده کردیم که خیلی کم بازی کرده بودند. به هر حال به هواداران پرسپولیس تبریک می‌گویم.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا غیبت مهره‌های کلیدی سایپا در شکست 2 بر صفر این تیم مقابل پرسپولیس تأثیرگذار بوده یا خیر، تصریح کرد: تیمی که 8 بازیکن خود را اختیار ندارد کارش سخت می‌شود؛ من اگر می‌توانستم بیشتر از 3 تعویض در این مسابقه انجام می‌دادم. یکسری از بازیکنانمان در این مسابقه خوب نبودند اما با این حال نباید بازنده می‌‌شدیم و مستحق شکست نبودیم.
دایی عنوان کرد: پرسپولیس روی حرفه‌گری این مسابقه را برد. اشتباهات ما کمر‌شکن بود. آیا توپی روی دروازه اخباری آمد یا شیرجه خاصی زد؟ آیا پرسپولیس در زمین خودمان حبس کرد؟ ما در این مسابقه حمله می‌کردیم و به دروازه حریف فشار می‌آوردیم. در هر حال ایرادهایی در تیم ما وجود دارد. به بازیکنانی نیاز داریم که حتماً آنها را جذب می‌کنیم. اکنون 4 جای خالی در لیست خود داریم و با احتساب ایوب کلانتری که باید عمل جراحی انجام دهد جای خالی لیست ما به 5 می‌رسد. ما در چند پست کمبود بازیکن داریم که این به ما ضربه می‌زند. حسین کامیاب بازیکن ما برای اولین بار بود که به میدان می‌رفت. چنین بازیکنانی باید در بازی‌های سبک‌تر به میدان بروند اما دست ما خالی است و مجبوریم چنین بازیکنانی را به زمین بفرستیم.
وی در این خصوص که با وجود عملکرد خوب سایپا اینکه پس از شکست استقلال به علت اشتباه فردی بازیکنان تاکنون بردی به دست نیاورده و همچنین درباره دعوت 5 بازیکن سایپا به تیم ملی، خاطرنشان کرد: خودتان سوال اول را جواب دادید. ما اشتباهات فردی زیادی داریم و با اینکه خوب بازی می‌کنیم نتیجه نمی‌گیریم. مسئول این نتایج تیم من هستم. درباره سوال بعدی شما هم باید بگویم که خیلی خوب است که 5 بازیکن از سایپا به تیم ملی دعوت شده است البته تبعات منفی آن بیشتر از آثار مثبت آن است. 5 بازیکن ما در تمرینات غایب خواهند بود. ما 2 بازیکن به تیم ملی نوجوانان دادیم که 3 ماه آنها را در اختیار نداشتیم که سپس به تیم جوانان پیوستند. اگر این 2 بازیکن را در این مسابقه در اختیار داشتیم می‌توانستند خیلی به ما کمک کنند. در هر صورت هر چه تیم کاملتر باشد بهتر نتیجه می‌گیرد اما متأسفانه بیشتر مواقع اینگونه نبوده است.
کد مطلب: 76256
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *