۰
يکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۵

منصوریان با یک ریکاوری برمی‌گردد

فراز فاطمی به آینده استقلال و پرسپولیس در این فصل امیدوار است.
فراز فاطمی به آینده استقلال و پرسپولیس در این فصل امیدوار است.
 
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فراز فاطمی،مهاجم سال های نه چندان دور فوتبال ایران که سابقه بازی در هر دو تیم استقلال و پرسپولیس را دارد، مهمان غرفه خبرآنلاین در نمایشگاه مطبوعات بود.
این مهاجم خوش قد و قامت و گلزن در پاسخ به سوالی در خصوص بازی دربی گفت:« استقلال توانست پا به پای پرسپولیس رقابت کند و حتی بازی با موقعیت استقلال شروع شد. فقط یک اشتباه در خط دفاع باعث شد تا پرسپولیس به گل برسد. با این حال فکر می کنم عملکرد استقلال در این بازی برای هواداران امیدوار کننده بود.»
فاطمی در مورد شرایط پرسپولیس گفت:« پرسپولیس یک سالی است که با برانکو روزهای خوبی را دارد و خوب بازی می کند.من فکر می کنم آن ها امسال هم شانس اول قهرمانی هستند.»
فراز فاطمی در پاسخ به سوالی در خصوص مقایسه شرایط علیرضا منصوریان و حمید استیلی و اینکه آیا منصوریان برخلاف استیلی بار دیگر می تواند به سطح اول مربیگری در ایران بازگردد یا خیر؟ گفت:« استیلی و منصوریان هردو از لحاظ فنی در سطح بالایی هستند و بدشانسی باعث شد که در پرسپولیس و استقلال نتیجه نگیرند. حمیدخان در پرسپولیس مربی من بود و آقای منصوریان هم از دوستان صمیمی من است.شاید منصوریان کمی زود به استقلال آمد چون فضای کار در این دو تیم واقعا سخت و سنگین است با این حال معتقدم منصوریان با یک ریکاوری خوب می تواند یک بار دیگر با قدرت و انگیزه بیشتری به عرصه مربیگری بازگردد.»
 
کد مطلب: 76476
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *