کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اکران فیلمی با بازی هدیه تهرانی از آخر آذر

23 آبان 1396 ساعت 14:27

فیلم سینمایی «اسرافیل» به کارگردانی آیدا پناهنده و تهیه‌کنندگی مستانه مهاجر، بالاخره از پایان آذرماه اکران می‌شود.


فیلم سینمایی «اسرافیل» به کارگردانی آیدا پناهنده و تهیه‌کنندگی مستانه مهاجر، بالاخره از پایان آذرماه اکران می‌شود.
 
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این فیلم سینمایی از هفته آخر آذرماه اکران خود را با سینماهای آزاد آغاز خواهد کرد. «اسرافیل» یکی از آثار بخش مسابقه سال گذشته جشنواره فیلم فجر بود که به دلیل شرایط نابسامان اکران، تاکنون نتوانسته است روی پرده برود.
پخش «اسرافیل» برعهده موسسه هدایت فیلم است و این فیلم در یک ماه گذشته، علاوه بر حضور در جشنواره‌های بین‌المللی فیلم لندن و فیلم‌های آسیایی هنگ کنگ، توانست جایزه نتپک را از جشنواره فیلم‌های ایرانی استرالیا به دست آورد.
همچنین «اسرافیل» در جشنواره فیلم شید در امریکا، در سه بخش بهترین بازیگر زن (هدیه تهرانی)، بهترین بازیگر مرد (پژمان بازغی) و بهترین کارگردانی (آیدا پناهنده) کاندید دریافت جایزه شده بود که در نهایت جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران این جشنواره را دریافت کرد.
این فیلم سینمایی درامی درباره چالش‌ها، نیازهای عاطفی و روابط انسانی است که فیلمنامه آن توسط ارسلان امیری و آیدا پناهنده به نگارش درآمده است.
هدیه تهرانی، مریلا زارعی، هدی زین‌العابدین و پژمان بازغی بازیگران اصلی و على عمرانى، سهیلا رضوى، پوریا رحیمى‌سام و سودابه جعفرزاده دیگر بازیگران اسرافیل هستند.
 


کد مطلب: 77082

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/77082/اکران-فیلمی-بازی-هدیه-تهرانی-آخر-آذر

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir