۰
چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۸

فصل سوم ایرانگرد نوروز روی آنتن می‌رود

فصل سوم «ایرانگرد» ساخته جواد قارایی نوروز ۹۷ روی آنتن شبکه یک می رود.
فصل سوم «ایرانگرد» ساخته جواد قارایی نوروز ۹۷ روی آنتن شبکه یک می رود.
به گزارش مهر ، جواد قارایی مستندساز درباره زمان پخش فصل سوم «ایرانگرد» گفت: مجموعه مستند «ایرانگرد ۳» پس از سه سال نوروز ۹۷ روی آنتن می رود و ۲ سفر دیگر برای تکمیل و پایان تصویربرداریِ این مجموعه باقی مانده است. 
وی ادامه داد: تاکنون ۱۴ قسمت از این مجموعه ۱۵ قسمتی تصویربرداری شده و ۲ سفر دیگر در پیش داریم. ۹ قسمت نیز تدوین شده و در حال صداگذاری و اصلاح رنگ است.
قارایی با اشاره به آخرین سفرهایی که باید برود، گفت: سفر به لرستان برای تصویربرداریِ طبیعتِ پاییزی این استان است و سفر به بیابان لوت برای تکمیل تصاویر هوایی و تایم لپس انجام می گیرد. 
وی اظهار کرد: با تمام توان تلاش می کنیم تا مستندها برای پخش در نوروز ۹۷ آماده شود و امیدوارم پس از این همه تلاش و سختی که کشیدیم بهترین زمان پخش را به این مجموعه بدهند. امیدوارم علاوه بر شبکه یک، همزمان در چند شبکه اچ دی مانند شبکه نسیم و شبکه سه هم پخش شود تا مخاطبان از تصاویر زیبا و منحصر به فرد ایران با بهترین کیفیت لذت ببرند.
عوامل این مستند عبارتند از مدیر تصویربرداری علی فاضلی، مدیر تدوین حامد جم، مدیر تصاویر هوایی عارف زیودار، تصاویر تایم لپس هادی محسن تبار، تصویربرداران رحیم دانایی، علی فاضلی، کیوان یوسفی، بهمن ابراهیمی، مسعود رضایی، حسن فدوی، صدابردار کوروش معلمی، سرپرست گروه پژوهش و تحقیق عباس موزون و پروانه عظیمی، دستیار کارگردان هادی کیانی و مژده مجیدی، صداگذاری بهنام شهرکی.
کد مطلب: 77167
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *