۰
چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۸

هنوز دیر نشده، نتایج ضعیف را جبران می‌کنیم

مدافع میانی تیم فوتبال سایپا گفت: پتانسیل فنی تیم ما بالاست و می‌توانیم در هفته‌های آینده نتیجه بگیریم.
مدافع میانی تیم فوتبال سایپا گفت: پتانسیل فنی تیم ما بالاست و می‌توانیم در هفته‌های آینده نتیجه بگیریم.
به گزارش تسنيم، محمد دانشگر درباره حضور تیمش در جام شهدا و شکست سنگین این تیم در بازی فینال اظهار داشت: جدا از بحث نتیجه، باید بگویم که حضور در این جام به نفع سایپا بود. به‌هرحال کادر فنی شرایط بازیکنان را محک زدند و تاکتیک‌های مورد نظرشان را برای آینده مرور کردند. مطمئناً ما با شرایط بهتری لیگ را ادامه خواهیم داد.
وی در پاسخ به این پرسش که چرا سایپا نتایج بدی در هفت بازی گذشته گرفته است، گفت: در بعضی بازی‌ها خودمان ضعف داشتیم، اما مشکلات داوری و بدشانسی به شدت ما را آزار داد. البته پتانسیل فنی تیم ما بالاست و می‌توانیم نتیجه بگیریم. هنوز دیر نشده است و ما این نتایج ضعیف را جبران خواهیم کرد. در بازی با نفت هم محکوم به برد هستیم و باید سه امتیاز را بگیریم تا وضعیت‌مان بهتر شود.
مدافع میانی تیم فوتبال سایپا در مورد شانس این تیم برای گرفتن سهمیه آسیا نیز خاطر نشان کرد: گرفتن سهمیه کار سختی نیست، چون الان تیم‌ها در جدول به هم نزدیک هستند‌. مهم این است که بتوانیم خوب امتیاز بگیریم و خودمان را به بالای جدول برسانیم. در لیگ امسال هیچ مسابقه آسانی وجود ندارد و ما باید خیلی تلاش کنیم. چهار بازی آینده هم برای ما بسیار تعیین‌کننده است.
کد مطلب: 77176
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *