۰
سه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۸

محرومیت کیانی همچنان پابرجا است

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز خبر بخشیده شدن مهدی کیانی در آستانه بازی این تیم مقابل سپیدرود رشت را تکذیب کرد.
سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز خبر بخشیده شدن مهدی کیانی در آستانه بازی این تیم مقابل سپیدرود رشت را تکذیب کرد.
به گزارش فارس، کاظم محمودی درخصوص مطرح شدن خبر بخشش مهدی کیانی، گفت: متاسفانه علیرغم تلاش مدیرعامل باشگاه و قول مساعد رئیس محترم فدراسیون فوتبال هنوز محرومیت کیانی بخشیده نشده و هیچ تغییری در خصوص این تصمیم سختگیرانه اتفاق نیفتاده است. روز گذشته مطالبی در این خصوص منتشر شد و گفته شد مهدی کیانی بخشیده شده اما متاسفانه هنوز این اتفاق نیفتاده است. مسئولان باشگاه دو بار به صورت رسمی با ارسال نامه‌های جداگانه درخواست خود را به فدراسیون فوتبال اعلام کردند. یک بار هم خود کیانی با ارسال نامه‌ای درخواست کرد که در این خصوص مساعدتی شود و این محرومیت مورد بازنگری قرار بگیرد. حتی رئیس فدراسیون مهدی تاج هم با درخواست باشگاه تراکتورسازی برای بازنگری در این حکم موافقت کردند و از مسئولیت کمیته اخلاق درخواست کرد که در این زمینه مساعدت شود اما نمی دانم دلیل این پافشاری بر تایید دوباره حکم چیست؟ روز گذشته هم مصطفی آجورلو به همراه مدیران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در مجلس حاضر شدند تا در خصوص موضوع حق پخش جلسه ای داشته باشند که این موضوع هیچ ارتباطی به بخشش کیانی نداشت.
وی افزود: آنطور که من شنیدم تاج برای بخشش کیانی نظر مساعد دارند اما همکاری لازم در این بخش انجام نمی‌شود. دلیل اینهمه تلاش برای تضعیف تراکتورسازی را نمی‌دانیم. با وجود دستور رئیس فدراسیون بعضی ها نمی‌خواهند کیانی بخشیده شود. در واقع تنها مشکل ما در این فصل محرومیت از نقل و انتقالات و کمبود بازیکن نیست. در فصلی که مجموعا فقط ۹ بازیکن بزرگسال در اختیار داریم سخت گیرانه ترین و شدید ترین احکام هم علیه تراکتورسازی صادر می‌شود. محرومیت بازیکنان سایر تیم ها را می‌بخشند اما برای تراکتورسازی هیچ تخفیف و بخششی وجود ندارد. من فکر می‌کنم نمی‌خواهند کیانی را ببخشند و این وضعیت ادامه خواهد داشت.
محمودی همچنین در مورد قضاوت مسابقه روز سه شنبه برابر سپاهان، گفت: همه چیز برای جامعه فوتبال و هواداران ما کاملاً روشن است. قبل از بازی خواهش کردیم این داور را تغییر بدهید. درخواست کردیم با توجه به حساسیت‌های موجود داور دیگری را انتخاب کنید. نتیجه چه شد؟‌ خوشبختانه همه دیدند که این پیش بینی کاملا درست بود. یک پنالتی مسلم برای ما گرفته نشد در حالی که بازی در نیمه اول به تساوی یک بر یک کشیده می‌شد. در ادامه یک پنالتی نادرست برای حریف گرفته شد تا باز هم ثابت شود نگرانی‌های ما درست بود. حتی اخراج نادری هم کاملا سخت گیرانه بود در حالی که اصلا به بازیکن حریف برخورد نکرد! این اولین بار نیست که در این فصل تراکتورسازی از اشتباهات داوری مستقیما آسیب می بیند ، در هفته های گذشته هم بارها دیدیم که داوری ها یک طرفه علیه تیم ما بود. امیدواریم تدابیری اندیشیده شود تا شاهد تکرار این اتفاقات نباشیم.(محمدرضا اکبریان قضاوت بازی سپاهان و تراکتورسازی را بر عهده داشت)
کد مطلب: 77380
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *