۰
جمعه ۳۱ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۲۲:۵۸
مشاور امنیتی ستاد کل نیروهای مسلح:

عزت امت اسلام درجهان مرهون پایداری ۳۳ ساله ملت ایران است

مشاورامنیتی ستاد کل نیروهای مسلح، عزت امت اسلام در جهان امروز را مرهون پایداری وهوشمندی ملت مسلمان ایران درطول عمر ۳۳ ساله انقلاب دانست.
سرتیپ پاسدار ˈحسن رستگار پناهˈ در گردهمایی بزرگ رزمندگان منطقه کاشان ودرحسینیه شهدای پاسدار این شهرستان اظهار داشت: مسیر انقلاب با همه فراز و فرودها، کارشکنی ها و جنگ افروزی ها، پویا و بانشاط تداوم داشته و معادله های بین المللی را تحت الشعاع خود قرار داده است.

وی افزود: ملت های آزاده جهان دیکتاتورهای منطقه را یکی پس از دیگری با الهام از انقلاب اسلامی نابود کرده و خواستار کوتاه شدن دست آمریکا از اداره کشورهایشان هستند.

وی همچنین با اشاره به تاثیر برگزاری جنبش غیرمتعهدها به ریاست جمهوری اسلامی ایران، بیان کرد: همه ملت ها قدرت فرهنگی، سیاسی، نظامی و تاثیر کلام رهبر معظم انقلاب در جهان را نظاره کرده و روحیه خودباوری و اعتماد بنفس را از ملت و رهبر آزاده ایران به یادگار گرفتند.

معاون هماهنگ کننده دانشگاه جامع امام حسین (ع) تاکید کرد: فرصت تشکیل اجلاس به ریاست ایران موجب شد ملت ها از نزدیک کشور ما را رصد کرده و دروغ بودن بسیاری از ادعاهای مقامات ایالات متحده آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی را درباه فعالیت های هسته ای ایران ببینند.

رستگار پناه تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران آنچنان عظمتی به جهان اسلام بخشیده که سران غربی را مجبور کرده در تمام تصمیم گیری های جهانی خود، وزنه سنگین اسلام را در یک طرف معادله خود قرار دهند.

وی افزود: کارآمدی نظام مردم سالاری دینی در جهان به برکت پایداری ها و مجاهدت های ملت ایران به رهبری ولایت مطلقه فقیه میسر شده و این امر، خانه عنکبوتی رژیم جعلی صهیونیستی و حامیانش را متزلزل تر از همیشه کرده است.

رستگار پناه بیان کرد:تاکنون ملتی جرات اعتراض به مسوولان و سران ایالات متحده آمریکا را نداشت، اما به برکت جاری شدن گفتمان انقلاب اسلامی به عنوان الگویی موفق در جهان، امروز شاهد خروش ملت های جهان دراعتراض به سیاست های شکست خورده غرب و آمریکا به طور گسترده هستیم.

مشاور امنیتی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به دشمنی های سی و چند ساله ایالات متحده آمریکا وهم پیمانانش با ملت عزتمند ایران اسلامی، تاکید کرد: آنها ازهمان روز پس از پیروزی انقلاب تا کنون با برافروختن جنگ های داخلی، قائله های محلی، ترورها، تحریم های اقتصادی، تهدیدها و کینه توزی ها تمام تلاش خود را برای توقف حرکت انقلاب کرده اند.

رستگار پناه با اشاره به اینکه پیچ عظیم تغییرات جهانی به نفع آینده اسلام جریان دارد، تصریح کرد: اما انسجام و وحدت ملی، پایداری بر ارزش ها، ایمان عمیق و تبعیت کامل از ولی فقیه سرمایه هایی است که ما را در گذار این پیچ به عزت و اقتدار اسلامی رهنمون می سازد.
کد مطلب: 7786
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *