۰
پنجشنبه ۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۱

تساوی استقلال و پیکان در نیمه نخست

مصاف تیم های پیکان و استقلال در نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یافت.
مصاف تیم های پیکان و استقلال در نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یافت.
به گزارش ایسنا، از هفته چهاردهم لیگ برتر، پیکان و استقلال از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف هم رفتند. این بازی در نیمه نخست با تساوی بدون گل تمام شد.
قضاوت این بازی بر عهده پیام حیدری است.
گزارش نیمه نخست
در دقیقه ۹، روی سانتر بازیکنان پیکان از روی نقطه کرنر، دست بازیکن استقلال در هنگام دور کردن توپ و تحت فشار بازیکن پیکان، به توپ خورد و پیام حیدری نقطه پنالتی را نشان داد. در ادامه حیدری با کمک داور خود مشورت کرد و آن صحنه را خطا به سود استقلال دانست و پنالتی اعلام شده را پس گرفت.
در دقیقه ۲۱، روی نفوذ بازیکنان استقلال، سجاد شهباز زاده داخل محوطه جریمه پیکان صاحب موقعیت شوت زنی شد که ضربه او با اصابت به پای بازیکن پیکان راهی به دروازه نیافت.
در دقیقه ۳۰، شوت امید نورافکن از پشت محوطه جریمه پیکان با برخورد به بازیکن این تیم تبدیل به کرنر شد که ثمری برای استقلال نداشت.
در دقیقه ۳۳، روی حرکت خسرو حیدری از سمت چپ زمین پیکان، توپ در داخل محوطه جریمه به امید ابراهیمی رسید که شوت این بازیکن را پیام نیازمند راهی کرنر کرد.
در دقیقه ۳۹، کنت ایکه چوکو در موقعیت تک به تک با حسینی توپ را بیرون زد تا بهترین موقعیت بازی ازدست برود.
در دقیقه ۴۲، روی ضد حمله تند و تیز پیکان، مهاجم نیجریه‌ای این تیم اقدام به شوت زدن کرد که حسینی تو او را دفع کرد و امید ابراهیمی سراسیمه توپ را به میانه زمین فرستاد.
نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت.
ترکیب پیکان: پیام نیازمند، امیرحسین صادقی، حجت حق وردی، مهدی شیری، آرمان قاسمی، امیرحسین کریمی، صادق بارانی، ابوالفضل ابراهیمی، مرتضی آقاخان، آرفنگ دافه و کنت ایکه چوکو.
ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، مجید حسینی، خسرو حیدری، امید ابراهیمی، امید نور افکن، سرور جپارف، فرشید اسماعیلی، سجاد شهباززاده، جابر انصاری، روزبه چشمی و میلاد زکی پور.
کد مطلب: 77865
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *