کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تجمیع مرکز فوریت‌های پلیسی 110 استانها

14 آذر 1396 ساعت 17:30

معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی گفت: مرکز فوریت های پلیسی 110 در استانها به دلیل هزینه بالای نگهداری و کسب اطمینان از سرعت، دقت و پاسخگویی مناسب به نیازهای فوریتی پلیسی شهروندان تجمیع می شود.


معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی گفت: مرکز فوریت های پلیسی 110 در استانها به دلیل هزینه بالای نگهداری و کسب اطمینان از سرعت، دقت و پاسخگویی مناسب به نیازهای فوریتی پلیسی شهروندان تجمیع می شود.
به گزارش ایرنا، سردار ایوب سلیمانی روز سه شنبه در حاشیه بهره برداری از طرح تجمیع مرکز فوریت های پلیس 110 در جمع خبرنگاران، یادآوری کرد: پلیس مکلف به آمادگی برای واکنش سریع و موثر در راستای مطالبات مردم است که در این راستا از سال های گذشته مراکز 110 در تمامی شهرستان ها راه اندازی شد. 
وی افزود: به دنبال ایجاد این مراکز، با مشکلاتی نظیر هزینه بالای آنها به واسطه نیاز به ساختمان، نیروی انسانی و تجهیزات زیر ساختی حتی در شهرستان های با جمعیت پائین بود. 
وی ادامه داد: همچنمین حصول اطمینان از دقت، سرعت و صحت و تکریم ارباب رجوع از دیگر دغدغه های پلیس پس از راه اندازی این مراکز بود. 
معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی اظهار کرد: بر این اساس طرح تجمیع فوریت های پلیسی 110 در تمامی استان ها صورت می پذیرد. 
سردار سلیمانی اضافه کرد: سرعت و دقت در رسیدگی به مطالبات شهروندان و نیاز های فوریتی پلیسی یکی از اولویت های اصلی نیروی انتظامی در سال های اخیر است و در این راستا تلاش شده تا از ظرفیت های موجود نهایت استفاده انجام شود. 
فرمانده انتظامی استان همدان نیز در این نشست گفت: برای تجمیع این مرکز و تامین تجهیزات و امکانات و بهره برداری از آن اعتباری افزون بر 15 میلیارد ریال هزینه شده است. 
سردا بخشعلی کامرانی صالح افزود: پیش از بهره برداری از این مرکز 6 تا هفت خط برای فرویت های پلیسی 110 پیش بینی شده بود ولی هم اینک به 15 خط تلفن افزایش یافته است. 
وی ادامه داد: افزایش خطوط تلفن موجب کاهش معطلی مردم برای ارتباط با فوریت های پلیسی 110 می شود همچنین سیستم های نظارتی بر این به گونه ای حاکم شده که اپراتور همواره پاسخگوی مردم باشد. 
وی ضافه کرد: با اجرای طرح تجمیع مرکزهای فوریت های پلیسی 110 سرعت، صحت و دقت در نظارت بر نحوه انجام خواسته های مردم افزایش می یابد. 
به دنبال اجرای طرح تجمیع مراکز فوریت های پلیس 110، این مرکز در همدان بهره برداری شد. 


کد مطلب: 78235

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/78235/تجمیع-مرکز-فوریت-های-پلیسی-110-استانها

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir