۰
شنبه ۱ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۵۴
تا ساعاتي ديگر؛

مرکز مستقیم عرضه ارز راه‌اندازی مي شود

یک مقام مسئول در وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: مرکز مستقیم عرضه ارز تا ساعتی دیگر با حضور وزرای اقتصاد و صنعت و همچنین رئیس کل بانک مرکزی آغاز به کار می‌کند.
 بعد از به تعویق افتادن راه‌اندازی بورس ارز و مانورهایی که بانک مرکزی و وزارت امور اقتصادی و دارایی بر روی تامین ارز مورد نیاز اولویت‌های ۳ تا ۵ کالایی به قیمت ۲ درصد زیر نرخ بازار آزاد، هم اکنون قرار بر این است که ارز مورد نیاز تجار و بازرگانان کشور از این طریق تامین شود.

یک مقام مسئول در وزارت صنعت، معدن و تجارت از راه‌اندازی مرکز عرضه مستقیم ارز تا ساعتی دیگر خبرداد و گفت: این مرکز با حضور مهدی غضنفری وزیر صنعت، معدن و تجارت، سیدشمس‌الدین حسینی وزیر امور اقتصادی و دارایی و محمود بهمنی رئیس کل بانک مرکزی آغاز به کار خواهد کرد.

وی افزود: بر این اساس، قرار بر این است که بانک مرکزی به صورت روزانه، نرخ ارز را اعلام کرده و تجار با در دست داشتن مدارک ثبت سفارش و اخذ تائیدیه از سازمان توسعه تجارت ایران، به این مرکز مراجعه کرده و ارز مورد نیاز خود را تامین کنند.

این مقام مسئول از اعلام مکان مرکز مستقیم عرضه ارز امتناع کرد و گفت: قرار است مراسم آغاز به کار این مرکز بدون حضور خبرنگاران برگزار شود.
کد مطلب: 7839
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *