۰
يکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۷

تشییع پیکر هفت کوهنورد جان باخته در ازنا

مراسم تشییع و بدرقه کوهنوردان جان باخته حادثه دردناک سقوط بهمن اشترانکوه باحضور مسئولان و مردم در شهرستان ازنا برگزار شد.
مراسم تشییع و بدرقه کوهنوردان جان باخته حادثه دردناک سقوط بهمن اشترانکوه باحضور مسئولان و مردم در شهرستان ازنا برگزار شد.
به گزارش تسنيم، مراسم تشییع و بدرقه کوهنوردان جان باخته حادثه دردناک سقوط بهمن اشترانکوه باحضور استاندار لرستان ، مسئولان استانی و شهرستانی، هیات‌های کوهنوردی و مردم عصر امروز ساعت 15 ازمیدان ولیعصر(فرمانداری سابق) تا میدان نماز جهت اعزام به مشهد مقدس آغاز و همچنان ادامه دارد.
یک دستگاه کامیون سردخانه‌دار حمل گروهی اجساد، به منظور انتقال پیکر 7 نفر از جانباختگان حادثه سقوط بهمن به استان اعزام و پیکرها را حمل و به مشهد مقدس منتقل می کند
علیرضا عامری، مرتضی غلام پور، مجید زاده تراب، ناصر اکبری، مهشید جان‌محمدی، اکرم حقانی، علی قاسم‌زاده 7 کوهنورد مشهدی بوده که جسد آنها پیدا شده و به مشهد منتقل می شود و علی حسینی هشتمین کوهنورد جان باخته مشهدی است که جسد وی هنوز پیدا نشده است.
به گزارش تسنیم تیم کوهنوردی 14 نفره از مشهد به همراه یک کوهنورد از الیگودرز 5 روز قبل برای صعود به قلعه اشترانکوه لرستان عازم منطقه شدند که در مسیر صعود به قلعه براثر ریزش بهمن دچار حادثه شدند که تاکنون جسد 8 کوهنورد مفقودی پیداشده و یک کوهنورد دیگر مفقود است
کد مطلب: 78472
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *