۰
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۹

بهترین مقصد برای مسافرت‌های خانوادگی

یکی از دیدنی‌ترین کشورهای اسلامی که همراهی مدرنتیه، مذاهب و زیبایی‌های طبیعت را یکجا با هم دارد و این شگفتی را به همه‌ی دنیا معرفی کرده است، کشور مالزی است. کشوری که یکی از بهترین مقصدهای سفرهای خانوادگی است.
یکی از دیدنی‌ترین کشورهای اسلامی که همراهی مدرنتیه، مذاهب و زیبایی‌های طبیعت را یکجا با هم دارد و این شگفتی را به همه‌ی دنیا معرفی کرده است، کشور مالزی است. کشوری که یکی از بهترین مقصدهای سفرهای خانوادگی است.
آژانس مسافرتی مقتدرسیر تابان با فراهم آوردن فرصتی برای رویارویی با این سرزمین دیدنی تور مالزی را راه‌اندازی کرده است که شما در اولین فرصت میهمان این کشور زیبا و دیدنی شوید. البته اگر همین الان هم امکان سفر دارید می‌توانید همراه تور لحظه آخری مالزی به این کشور سفر کنید.

کوالالامپور؛ میزبان آسمانخراش‌ها
در قدم اول سفر شما با تور کوالالامپور وارد پایتخت این کشور می‌شوید. جایی که به شهر آسمانخراش‌ها معروف است. در این شهر واقعیت این است که شما بیشتر به جای روبه‌رویتان باید بالای سرتان را نگاه کنید و از عظمت و بلندی برج‌های آسمانی شهر شگفت‌زده شوید.
اینجا شهری است که نه تنها شما بلکه فرزندانتان هم از سفر به آنجا لذت می‌برند. در طبقات میانی این آسمانخراش‌های بلند که از ابرها هم بالاتر رفته‌اند شهربازی‌ها و مکان‌های خلاقانه‌ای برای فرزندان شما پیش‌بینی شده است که رفتن به آنجا و همراهی با دنیایی قشنگ آنها هم شما و هم فرزندتان را هیجان‌زده می‌کند.
 
مرکز اکتشافات پتروساینس، یکی از دیدنی‌ترین جاذبه‌های گردشگری کوالالامپور است. در برج‌های دوقلو علاوه بر اینکه تم‌پارک جمع و جور و چند سالن سینما و مرکز بازی پیش‌بینی شده است. در طبقه‌ی چهارم آن هم مرکز اکتشافات قراردارد. اینجا دنیای کشف و روبه‌رو شدن با ندیده‌هاست. اگر فرزند نوجوانتان را به سفر برده‌اید او را حتما میهمان این مرکز کنید تا تجربه‌ی بسیار مفید و جذاب آن را از یاد نبرد. در اینجا آنها از نزدیک می‌توانند با تاریخچه‌ی زمین و عصری که دایناسورها در آن زندگی می‌کردند آشنا شوند و حتی می‌توانند اطلاعاتی درباره‌ی فضا و فضانوردی پیدا کنند. جالب است بدانید که این مرکز دوست‌داشتنی در مکانی با ۷ هزار متر مربع وسعت فقط برای کشف ناشناخته‌ها و واقعی کردن رویای نوجوانان راه‌اندازی شده است.
باغ حیوانات؛ تجربه همراهی با حیوانات بی‌آزار
اما اگر فرزندتان کوچکتر است و هنوز به سن نوجوانی نرسیده است، بدون معطلی او را به باغ حیوانات ببرید و اجازه دهید که او ساعتی را با حیوانات آرام، تمیز و دوست‌داشتنی این باغ بگذراند. این مرکز برای خانواده‌ها جای مناسبی است. شاید برای اولین‌بار باشد که حیوانات به‌جای اینکه از پشت میله‌ها به دیدن شما بیایند، آزاد در کنار شما می‌ایستند و شما را در باغ همراهی می‌کنند. در این مرکز انواع حیوانات زیبا و بی‌آزار در کنار شما رفت و آمد می‌کنند و شما خیلی راحت می‌توانید به آنها نزدیک شوید.
در حقیقت کوالالامپور را ابر شهر گردشگری دنیا می‌شناسند و به گردشگران یادآوری می‌کنند که اگر صبح تا شب و شب تا صبح هم وقت بگذارید بازهم بسیاری از دیدنی‌های آن را از دست می‌دهید!
بهترین مقصد برای مسافرت‌های خانوادگی 
به‌طور قطع همه‌ی گردشگران علاقمند به بازدید از برج‌های دوقلو و مشهور کوالالامپور هستند، برای همین شما هم برای بازدید از این شگفتی ساخت دست بشر برنامه ریزی کنید. دو برج ۴۵۲ متری که در ارتفاع ۱۷۵ متریشان از سطح زمین توسط یک پل شیشه‌ای به یکدیگر متصل می‌شوند. تا سال ۲۰۰۴ بلندترین سازه‌ی ساخته شده به دست بشر به حساب می‌آمدند اما بعد از آن سال جایگاهشان را به برج‌ خلیفه‌ در دبی دادند. این برج‌های دوقلو ۸۸ طبقه دارند و در برخی روزهای هفته پذیرای علاقه‌مندان هستند.
 غار باتو؛ شهر میمون‌های مالزی
حالا می‌توانید زمانی را از شهر دور شوید و به مناظر طبیعی و دیدار آثار باستانی کوالالامپور بروید. غار باتو که در شمال شهر کوالالامپور است امروزه محل اصلی تجمع و عبادت هندوهاست. این غار در سال ۱۸۸۱ توسط یک جستجوگر آمریکایی کشف شده است. با ورود به ابتدای پله‌های این غار، میمون‌های آن به استقبال شما می‌آیند و با شما مهربانی می‌کنند.
فستیوال تایپوسام مالزی که یکی از معروف‌ترین فستیوال هندوهای جهان هم هرساله در این غار برگزار می‌شود. گام‌زدن روی پله‌های سنگی در دل صخره‌های سبز این غار یکی از لذت‌بخش‌ترین تجربه‌ی سفر شما به مالزی خواهد بود.
اگر به طبیعت بکر و زیبایی‌های سبز علاقمند هستید، حتما به تماشای پارک‌های طبیعی و دیدنی کوالالامپور بروید و گشت و گذاری سبز در شهر مدرن آسمان‌خراش‌های مالزی انجام دهید. سنترال پارک کوالالامپور یکی از بهترین و زیباترین پارک‌های جهان است. این پارک تقریبا هیچ چیز کم ندارد. اگر به همراه فرزندان و کودکان‌تان به مالزی سفر کرده‌اید شک نکنید گردش در سنترال پارک یکی از بهترین تصمیم‌های شما می‌تواند باشد. چرا که زمین بازی کودکان این پارک یکی از محبوب‌ترین زمین‌های بازی کودکان در سراسر کوالالامپور است.
 
لنکاوی؛ جزیره‌ی اسرارآمیز
درست است که به همه‌ی دیدنی‌های کوالالامپور نرسیدید، اما حالا می‌توانید کمی از این دنیای مدرن دور شوید و به یکی از جزایر اعجاب‌انگیز و ناشناخته‌ی مالزی سفر کنید. لنکاوی جزیره‌ای دیدنی اما عجیب است که روایت‌ها و داستان‌های مختلفی در مورد گذشته‌ی آن گفته می‌شود.
اما هیچ ‌یک از اینها از جذابیت اقامت در هتل‌های لوکس و پنج‌ستاره در میان جنگل و کوه‌های بلند آن کم نمی‌کند. برای همین به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما در داتای، اقامتگاهی که در واقع به مثابه یک هتل پنج ستاره با ۱۲۵ ویلا و سوئیت لوکس در میان جنگل‌های سبز بنا شده، بمانید. استخر بزرگ با ماساژورهای حرفه‌ای و سرآشپز بین‌المللی که بهترین غذاهای جهان و سنتی مالزی را می‌پزد از ویژگی‌های آن است.
 
پنانگ؛ جزیره‌ی پروانه‌های رنگارنگ
با آرامش کافی که در این اقامتگاه به‌دست آوردید می‌توانید راهی پنانگ یکی دیگر از جزایر زیبای مالزی شوید. پنانگ جزیره‌ی محبوب گردشگران است که هر آنچه یک جای بکر باید داشته باشد را دارد. در این جزیره‌ی زیبا و آرام، بعد از اینکه متفاوت‌ترین غذاهای مالزی را در رستوران‌های آن نوش جان کردید حتما به دیدن طولانی‌ترین پل جهان بروید. این پل که ۵.۱۳ کیلومتر روی آب، جزیره را به سرزمین اصلی متصل می‌کند.
به ساحل تلوک باهانگ رسیدید به باغ هشت هکتاری پرندگان بروید و گونه‌های مختلف شاهپرک‌های دنیا را که هر لحظه ممکن است روی دست و یا بازوی شما بنشینند تماشا کنید.
 بهترین مقصد برای مسافرت‌های خانوادگی
سنگاپور؛ سرزمین فستیوال‌های مسلمانان
شما که مسافر مالزی شده‌اید این فرصت را دارید که با تور کوالالامپور سنگاپور میهمان کشور همسایه مالزی شوید و از نظم، زیبایی و هنر معماری مدرن در این کشور لذت ببرید.
اگر خوش‌شانس باشید و هم‌زمان با جشن‌های سالانه‌ی این کشور میهمان آنها شوید که یکی از خاطره‌انگیز سفرهایتان را انجام داده‌اید. یکی از مهم‌ترین و جذاب‌ترین مراسم آنها جشن‌های ماه مبارک رمضان است. در این روزها، جشن‌های شکرگذاری مسلمانان برگزار می‌شود و مسلمانان غذاهای مخصوص و ویژه‌ی سحر و افطار را در این جشنواره‌ ارائه می‌کنند و گردشگران را با آداب و آیین مسلمانان در این ماه میهمانی خدا آشنا می‌کنند.
بهترین مقصد برای مسافرت‌های خانوادگی
دیدنی‌ها و برنامه‌های جذاب در این مقصد گردشگری آنچنان زیاد است که بهتر است بیشترین زمان تعطیلی را به بازدید از آنجا اختصاص دهید. برای همین بسیاری از ایرانی‌ها برای تعطیلات عید تور مالزی نوروز97 را انتخاب می‌کنند و تلاش می‌کنند در این مدت خاطره‌ی مناسبی را با خود به‌یادگار بیاورند. 
 
کد مطلب: 78506
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *