۰
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۰

آتش سوزی کارگاه نجاری در خیابان خلازیل

سخنگوی سازمان آتش نشانی از مهار آتش سوزی کارگاه نجاری در خیابان خلازیل خبر داد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی از مهار آتش سوزی کارگاه نجاری در خیابان خلازیل خبر داد.
به گزارش مهر، جلال ملکی با اشاره به آتش سوزی کارگاه نجاری در خیابان خلازیل گفت: ساعت ۲۳:۳۲ دقیقه دیشب، در تماس گروهی از شهروندان با سامانه ۱۲۵، بلافاصله سه ایستگاه آتش نشانی با تانکر آب و خودرو حامل تجهیزات تنفسی به محل اعزام شدند.
وی افزود: محل حادثه کارگاه نجاری و چوب بری بود و قسمت رنگ رزی و چوب بری این کارگاه به مساحت ۱۵۰ متر دچار حریق شد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی افزود: در این کارگاه مقدار زیادی چوب و رنگ و تینر وجود داشت. ضمن اینکه بخشی که دچار حریق شده بود، با مصالح اولیه و غیرمقاوم درست شده بود و شدت حرارت به حدی بود که بخشی از سقف را تخریب کرده بود.
ملکی در ادامه گفت: به دلیل نوع کارگاه، آتش به سرعت در حال سرایت به کارگاه های مجاور بود و حجم زیادی از رنگ و چوب و تینر در بخش های دیگر و کارگاه های مجاور قرار داشت که تهدیدی برای گسترش آتش به حساب می آمد.
وی گفت: آتش نشانان بلافاصله از چند طرف کار را شروع کردند و از گسترش بیشتر و سرایت آتش به اطراف جلوگیری کردند.
ملکی افزود: خوشبختانه در این حادثه تلفات نداشتیم و عملیات در ساعت یک بامداد به پایان رسید و محل تحویل عوامل انتظامی شد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی در ادامه با اشاره به افزایش آتش سوزی ها در نیمه دوم سال گفت: در روزهای سرد سال آمار آتش سوزی ها بویژه در کارگاه ها بیشتر می شود و غالبا به سیم کشی های ناایمن و وسایل گرمایشی غیراستاندارد بر می گردد.
ملکی افزود: در این کارگاه ها نوع چیدمان چوب باید به گونه ای باشد که به هم متصل نباشد و مانع سرایت آتش احتمالی شود، سیم کشی ها باید استاندارد باشد و خاموش کننده ها باید به تعداد لازم وجود داشته باشد.
 
کد مطلب: 78508
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *