۰
چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۷

بیمارستان قرچک بزودی افتتاح می‌شود

استاندار تهران گفت: بیمارستان 94 تختخوابی شهرستان قرچک در سایه توجه ویژه دولت(یازدهم و دوازدهم) به توسعه و گسترش خدمات درمانی، به زودی تجهیز و آماده بهره بردای خواهد شد.
استاندار تهران گفت: بیمارستان 94 تختخوابی شهرستان قرچک در سایه توجه ویژه دولت(یازدهم و دوازدهم) به توسعه و گسترش خدمات درمانی، به زودی تجهیز و آماده بهره بردای خواهد شد.
به گزارش ایرنا، محمدحسین مقیمی روز چهارشنبه در جریان سفر به شهرستان قرچک و بازدید از روند آماده سازی و تجهیز بیمارستان 94 تختخوابی این شهرستان افزود: از ابتدای فعالیت دولت یازدهم تاکنون اقدامات موثر و قابل توجهی در حوزه بهداشت و درمان انجام شده که همین امر موجب رفع و تامین بسیاری از نیازهای درمانی و بهداشتی مردم در مناطق مختلف از جمله استان تهران شده است.
وی اظهار کرد: شهرستان قرچک در استان تهران با داشتن جمعیت زیاد، در زمینه تخت بیمارستانی دچار محرومیت و مشکل جدی بود که با عنایت دولت یازدهم و در زمانی اندک، بیمارستانی 94 تختخوابی با استانداردهای مناسب دراین منطقه احداث شد.
وی با اشاره به اینکه انجام کار تجهیز و آماده سازی این بیمارستان برای بهره بردای با سرعت و دقت درحال انجام است، گفت: با توجه به برنامه ریزی انجام شده، به زودی شاهد بهره برداری از این بیمارستان در شهرستان قرچک خواهیم بود.
بیمارستان 94 تختخوابی قرچک در زمینی به مساحت 30 هزار و 134 مترمربع و با زیربنای 8 هزار و 31 مترمربع در چهار طبقه احداث شده است.
این بیمارستان علاوه بر بخش های مختلف تخصصی و درمانی، دارای مرکز امحای زباله، تصفیه فاضلاب، پست برق داخلی و منبع زمینی ذخیره آب نیز است.
این بیمارستان شامل بخش های درمانی اورژانس، درمانگاه، دیالیز، جراحی و ریکاوری، زنان، کودکان، داخلی و ایزوله است.
استاندار تهران امروز - چهارشنبه - در ادامه سفرهای شهرستان خود، به شهرستان قرچک رفته است.
ادای احترام به مقام شامخ شهدا، دیدار با خانواده شهدای شهرستان، شرکت در جلسات کاری و نشست با مدیران اجرایی و دیدار با مردم و نخبگان از جمله برنامه های سفر یک روزه استاندار تهران به شهرستان قرچک است.
شهرستان قرچک با 270 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
کد مطلب: 78710
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *