۰
چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۹

تکمیل واحدهای مسکن موقت زلزله‌زدگان

وزیر کشور از تکمیل 2700 واحد مسکن موقت تا کنون در مناطق زلزله زده خبر داد و افزود: 6000 واحد نیز فونداسیون آنها تکمیل شده است و امیدواریم برابر وعده قرارگاه خاتم الانبیا ظرف 45 روز هر 8000 واحد مسکن موقت تکمیل شود.
وزیر کشور از تکمیل 2700 واحد مسکن موقت تا کنون در مناطق زلزله زده خبر داد و افزود: 6000 واحد نیز فونداسیون آنها تکمیل شده است و امیدواریم برابر وعده قرارگاه خاتم الانبیا ظرف 45 روز هر 8000 واحد مسکن موقت تکمیل شود.
به گزارش ایسنا، عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه جلسه شورای عالی مدیریت بحران کشور در جمع خبرنگاران گفت: جلسه امروز ستاد مدیریت بحران با حضور معاون اول رئیس جمهور آقای جهانگیری تشکیل شد که در این جلسه گزارشی از آخرین وضعیت توسط استاندار ارائه شد. همچنین گزارشی توسط آقای تابش در موضوع مسکن‌های موقت و دائم ارائه شد.
وی افزود: سپاه نیز گزارشی به عنوان مسئول مسکن موقت ارائه کرد که مسئولیت این کار با قرارگاه خاتم الانبیاء است. جمع‌بندی جلسات این شد که در حوزه‌های مختلفی که در حال حاضر مورد نیاز در مناطق زلزله زده است از جمله کمک‌های بلاعوض و دادن تسهیلات برای امر زیربنایی و همچنین کمک‌های صنفی و کشاورزی نهایی شود.
وی ادامه داد: بر اساس زمانبندی که برای ساخت مسکن‌های موقت توسط قرارگاه خاتم الانبیاء مشخص شده بود از 8000 مسکن موقت که قرار بود ظرف 45 روز ساخته شود تا کنون 2700 مورد تمام شده و 6000 مورد نیز فونداسیون آن تکمیل شده و بقیه مسکن‌ها نیز در زمانبندی تعیین شده به اتمام خواهد رسید.
وزیر کشور با اشاره به اینکه ساخت واحدهای موقت در شهر بر عهده ارتش قرار گرفته است، افزود: از 2000 واحدی که ارتش باید می‌ساخت اعلام آمادگی کردند که ظرف 35 روزی که وعده داده بودند به اتمام خواهد رسید. امیدواریم این واحدها در زمانبندی اعلام شده به اتمام برسند.
با شتاب بیشتری به تألمات و نیازهای زلزله زدگان پاسخ دهیم
وی تاکید کرد: خانواده‌هایی که در شرایط کنونی مصدوم و فوتی دارند و دارای تألمات روحی هستند با وجود هوای سرد زمستانی تحت فشارهای روحی قرار خواهند داشت. لذا ضمن دعوت آنها به صبر از همکاران خود می‌خواهیم با شتاب بیشتری به تألمات و نیازهای آنها پاسخگو باشند و واحدهای تعیین شده در موعد مقرر تحویل داده شود.
وزیر کشور تاکید کرد: در جمع بندی این جلسه آقای جهانگیری تصمیمات را به ستاد واگذار کرده‌اند تا اقدامات مد نظر هر چه زودتر انجام شود که ما امیدواریم در جهت خدمت رسانی به مردم هر چه سریعتر بتوانیم اقدامات لازم را انجام دهیم.
کد مطلب: 78746
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *