۰
چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۵

سوولان نظام باید در سطح مردم زندگی کنند

رئیس کمیته امداد امام خمینی با بیان اینکه مسوولان نظام باید در سطح مردم زندگی کنند، گفت: به همت دولت و مجلس، اعتبارات کمیته امداد امام‌ خمینی(ره) مربوط به اشتغال‌زایی دو برابر افزایش یافته است.
رئیس کمیته امداد امام خمینی با بیان اینکه مسوولان نظام باید در سطح مردم زندگی کنند، گفت: به همت دولت و مجلس، اعتبارات کمیته امداد امام‌ خمینی(ره) مربوط به اشتغال‌زایی دو برابر افزایش یافته است.
به گزارش فارس،  سید پرویز فتاح عصر امروز در دیدار با مسؤولان گناباد در محل کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان، با بیان اینکه   به همت دولت و مجلس اعتبارات کمیته امداد امام‌ خمینی(ره) مربوط به اشتغال‌زایی دو برابر افزایش یافته است، اظهار داشت: به طور متوسط 48 درصد از اعتبارات اشتغال‌زایی تاکنون جذب شده است.
وی، چشم‌انداز بودجه سال 97 را مثبت ارزیابی کرد و گفت: دولت در بحث مستمری مددجویان 75 درصد افزایش اعتبار صورت داده است که جای تشکر و قدردانی دارد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی عنوان کرد: به همت دولت و مجلس اعتبارات اشتغال‌زایی کمیته امداد خمینی(ره) دو هزار و 100 میلیارد تومان بوده است که نسبت به سال گذشته دو برابر افزایش یافته است.
فتاح با اشاره به اینکه مسؤولان نظام باید مراقب باشند که در سطح مردم زندگی کنند، اضافه کرد: مردم ایران مردم بزرگواری هستند، در همین زلزله کرمانشاه مددجویی مستمری خود را به حادثه‌دیدگان در زلزله داده است.
وی با بیان اینکه مردم ایران معجزه‌ای هستند که باید قدر آن‌ها را دانست، ادامه داد: دولت و مجلس برای کمیته امداد کاری کرده است کارستان، هم اعتبارات کمیته امداد امام خمینی(ره) افزایش یافته است و هم تخصیص بسیار قابل توجهی صورت گرفته است.
رئیس کمیته امداد امام خمینی با اشاره به وضعیت فرهنگی مردم گناباد بیان کرد: مردم گناباد با تلاش خود تاریخ‌ساز شده‌اند، تنها قنات گناباد نمایشگر این موضوع نیست، بلکه آثار فرهنگی زیادی در این شهرستان نشان دهنده این کوشش و تلاش است.
فتاح با اشاره به اینکه ما همیشه مردم پرتلاشی بوده‌ایم و به غیر از دوران پهلوی، روی پای خود ایستاده‌ایم، اظهار داشت: ما باید به ریشه و اصالت خود برگردیم تا بتوانیم بر مشکلات غلبه کنیم.
وی با بیان اینکه موضوع محرومیت و فقر اتحادآفرین است، گفت: وقتی ما در مورد محرومیت و فقر صحبت می‌کنیم، همه یک حرف می‌زنیم و سیاست‌زدگی در این عرصه کمتر دخالت دارد، چرا که کمک به نیازمندان بر محوری انسانی است.
کد مطلب: 78754
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *