کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیام شورای مشترک فعالان عرب به جزایری

23 آذر 1396 ساعت 12:39

شورای مشترک فعالان عرب خوزستان، در پیامی از نماینده ولی فقیه در خوزستان به دلیل مواضع او در مخالفت با سیاستهای تبعیض آمیز اشتغال در استان و انتقال آب خوزستان تشکر کرد.


شورای مشترک فعالان عرب خوزستان، در پیامی از نماینده ولی فقیه در خوزستان به دلیل مواضع او در مخالفت با سیاستهای تبعیض آمیز اشتغال در استان و انتقال آب خوزستان تشکر کرد.
به گزارش مردم سالاری آنلاین، متن این پیام بدین شرح است :
در مخالفت با سیاستهای تبعیض آمیز  اشتغال در استان و تصمیمات آشکار و پنهان در حوزه انتقال آب از استان خوزستان به دیگر استانها و همچنین در رد و محکومیت نظر غیر کارشناسانه و ظالمانه رئیس سازمان محیط زیست و معاون رئيس محترم جمهوری، شورای مشترک فعالان عرب در جهت همصدایی با مطالبات قانونی و بدیهی مردم استان خوزستان و در حمایت از موضع گیری مسئولانه و مردمی آیت الله موسوی جزایری نماینده محترم ولی فقیه در استان ، و همچنین همسو و همراه با اعتراضات و خواسته های شجاعانه مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی ضمن محکومیت شدید این سیاستها و ناملایمتي ها، از دولت تدبیر و امید و در راس آن ریاست محترم جمهوری ،جناب آقای دکتر حسن روحانی انتظار دارد ضمن توجه به مطالبات و اعتراضات فوق، اقدام جدی در جهت الزام کارگزاران ملی و استانی نسبت به انجام "تعهدات" خود در قبال مردم شریف استان، هر چه سریعتر گام برداشته و نسبت به بازنگری این سیاستها اقدام عاجل و فوری صورت دهند.
در پایان، شورای مشترک فعالان عرب بر این باور است که موضع گیری "آیت الله موسوی جزایری" در حمایت از مردم رنجدیده استان، مصداق روشنی از یک موضع گیری شجاعانه و عادلانه در حمایت از حقوق مردم به شمار مي ايد.
همچنین صدای رسای "مجمع نمایندگان استان" در مخالفت با رویکردهای یکجانبه گرایانه و منطقه ای برخی مسئولین کشوری، به عنوان سندی ماندگار در خاطر مردم قدرشناس استان به یادگار خواهد ماند.
 


کد مطلب: 78769

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/78769/پیام-شورای-مشترک-فعالان-عرب-جزایری

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir