۰
شنبه ۱ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۱۸

وزیر اطلاعات و رییس انرژی اتمی به مجلس می روند

وزیر اطلاعات و رییس سازمان انرژی اتمی هفته جاری برای پاسخ به سوال نمایندگان و ارایه گزارشی در کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی حضور می یابند.
براساس دستور هفتگی کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین ˈحیدر مصلحیˈ وزیر اطلاعات سه شنبه هفته جاری با حضور در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به سوالˈالیاس نادرانˈ نماینده مردم تهران پاسخ می دهد.

ˈفریدون عباسیˈ رییس سازمان انرژی اتمی نیز روز سه شنبه برای ارایه گزارشی از آخرین تحولات مربوط به فعالیت های صلح آمیز هسته ای ایران به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی می رود.

بنابر دستور هفتگی کمیسیون های مجلس قرار بود ˈعلی اکبر صالحیˈ وزیر امور خارجه روز یکشنبه برای پاسخگویی به سوال دو نماینده در این کمیسیون حاضر شود ولی به دلیل حضور صالحی در شصت و هفتمین نشست سالیانه مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک، سوال از وی به زمان دیگری موکول شد.

اعضای این کمیسیون در جلسه روز یکشنبه خود نیز بررسی طرح تقویت مرزبانی جمهوری اسلامی ایران را در دستور کار خود دارند.



**کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور

اعضای کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در روزهای یکشنبه و سه شنبه هفته جاری به ادامه بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری می پردازند.



**کمیسیون اصل ۹۰

اعضای این کمیسیون نیز در روز سه شنبه با مسوولان بانک ملی جلسه دارند.

بررسی و رسیدگی به شکایات واصله به کمیته های این کمیسیون نیز در دستور کار روز یکشنبه و سه شنبه اعضای کمیسیون اصل ۹۰ قرار دارد.



**کمیسیون حقوقی و قضایی

اعضای کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در روز یکشنبه به بررسی لایحه انتقال موردی محکومان به حبس و طرح دائمی شدن قانون اصلاح موادی از قانون تشکیل سازمان بازرسی کل کشور می پردازند.

اعضای این کمیسیون در جلسه روز سه شنبه خود نیز لایحه مجازات اسلامی (اعاده شده از شورای نگهبان) را بررسی می کنند.
کد مطلب: 7913
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *