۰
يکشنبه ۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۰

کشف مواد افیونی در اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف یک تن و 221 کیلوگرم مواد افیونی در نتیجه اجرای طرح عملیاتی اقدام و عمل و دستگیری 25 سوداگر مرگ طی 24 ساعت گذشته خبر داد.
فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف یک تن و 221 کیلوگرم مواد افیونی در نتیجه اجرای طرح عملیاتی اقدام و عمل و دستگیری 25 سوداگر مرگ طی 24 ساعت گذشته خبر داد.
به گزارش فارس، به نقل از پایگاه خبری پلیس، مهدی معصوم‌بیگی اظهار داشت: در راستای برخورد با قاچاقچیان مواد افیونی و سوداگران مرگ، طرح عملیاتی اقدام و عمل پس از انجام یک هفته کار تخصصی به مدت 24 ساعت توسط مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، یگان تکاوری و مأموران انتظامی سراسر استان اصفهان اجرایی شد.
وی افزود: در نتیجه اجرای این طرح 126 کیلو و 440 گرم هروئین توسط مأموران انتظامی شهرستان‌های خمینی‌شهر و فلاورجان، 256 کیلو و 242 گرم تریاک توسط یگان تکاوری، 436 کیلوگرم تریاک توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر و 402 کیلو و 693 گرم تریاک نیز توسط مأموران انتظامی و مواد مخدر شهرستان نائین کشف شد.
فرمانده انتظامی استان اصفهان در ادامه بیان داشت: در مجموع یک تن و 221 کیلو و 84 گرم انواع مواد افیونی کشف و 10 دستگاه خودروی سبک و تیزرو و یک دستگاه کامیون بنز توقیف شدند.
وی از دستگیری 25 سوداگر مرگ در این عملیات خبر داد و ابراز داشت: در این رابطه پرونده تشکیل و همه متهمان برای انجام اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.
معصوم‌بیگی در پایان خاطرنشان کرد: طرح‌های عملیاتی پلیس استان اصفهان در راستای برخورد با سوداگران مرگ، برهم زنندگان و مخلان نظم و امنیت عمومی جامعه تداوم خواهد داشت و پلیس این استان هرگز اجازه جولان و سرکشی به افرادی که به هر نحو قصد بر هم زدن نظم عمومی جامعه یا انجام اعمال مجرمانه را دارند نخواهد داد و با این‌گونه افراد برخورد قاطع و قانونی می‌شود.
کد مطلب: 79466
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *