۰
يکشنبه ۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۴۰

توقف پرسپولیس با اشتباه مرگبار

تيم فوتبال پرسپوليس در هفته شانزدهم ليگ برتر در حالي که تا دقايق پاياني از فولاد پيش بود، در نهايت برد را با تساوي عوض کرد تا دو تيم امتيازات را تقسيم کنند.
تيم فوتبال پرسپوليس در هفته شانزدهم ليگ برتر در حالي که تا دقايق پاياني از فولاد پيش بود، در نهايت برد را با تساوي عوض کرد تا دو تيم امتيازات را تقسيم کنند.
به گزارش مهر، در ادامه مسابقات هفته شانزدهم ليگ برتر فوتبال تيم پرسپوليس از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه غدير اهواز ميهمان تيم فولاد بود که اين مسابقه با نتيجه تساوي يک به يک به اتمام رسيد.
گادوين منشا (۱۴) براي پرسپوليس گلزني کرد. رحيم زهيوي (۸۹) هم گل فولاد را به ثمر رساند.
پرسپوليس اين بازي را با ترکيب عليرضا بيرانوند، سيد جلال حسيني (کاپيتان)، شجاع خليل‌زاده، صادق محرمي، محمد انصاري، کمال کاميابي‌نيا، محسن ربيع‌خواه، محسن مسلمان (۶۳ - بشار رسن)، فرشاد احمدزاده (۷۲ - شايان مصلح)، علي عليپور (۷۷ - سيامک نعمتي) و گادوين منشا آغاز کرد.
شاگردان برانکو ايوانکوويچ در دقيقه ۱۴ روي ضربه سر گادوين منشا به گل رسيدند و موفق شدند اين برتري را يک نيمه حفظ کنند. پرسپوليس بعد از اين گل بيشتر به ارسال ها و پاسهاي پشت دفاع محسن مسلمان تکيه داشت. بازيکنان فولاد هم در دقيقه ۱۶ مي توانستند کار را به تساوي بکشند ولي ضربه فرشاد جانفزا به تيرک دروازه پرسپوليس خورد تا نيمه نخست با همان يک گل به پايان برسد.
در نيمه دوم فولاد خوزستان تلاش زيادي براي جبران نتيجه داشت ولي حملات اين تيم براي رسيدن به دروازه پرسپوليس تا دقايق پاياني راه به جايي نبرد. سيدسيروس پورموسوي سرمربي فولاد در اين نيمه براي تقويت تيمش حسن بيت سعيد که به تازگي از استقلال به فولاد آمده را وارد ميدان کرد.
خطرناکترين موقعيت فولاد در نيمه دوم در دقيقه ۷۳ رقم خورد جايي که ضربه زليکاني را عليرضا بيرانوند مهار کرد. در همين دقيقه، پرسپوليس توسط علي عليپور صاحب موقعيتي شد که شوت عليپور از کنار دروازه به بيرون رفت. در نهايت تلاش بازيکنان فولاد در دقيقه ۸۹ به ثمر نشست و رحيم زهيوي توانست گل تساوي را به ثمر برساند.
عليرضا بيرانوند دروازه بان پرسپوليس در اين مسابقه با گل نخوردن تا دقيقه ۸۹، رکورد گل نخوردن دروازه بان‌ها در ليگ ايران را جابجا کرد. پيش از اين آرمناک پطروسيان دروازه بان سپاهان ۱۷ سال رکورددار بيشترين دقايق گل نخوردن بود ولي بيرانوند امروز اين رکورد را به ۷۲۲ دقيقه ارتقا داد.
پرسپوليس با اين نتيجه ۳۷ امتيازي شد و به صدرنشيني اش در جدول ادامه داد. فولاد هم با اين نتيجه ۲۸ امتيازي شد.
کد مطلب: 79486
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *