۰
سه شنبه ۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۰

لزوم انعطاف در قانونمند کردن

مراسم تقدیر و معارفه معاونین قدیم و جدید مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر امروز (سه‌شنبه) در این وزارت خانه برگزار شد.
مراسم تقدیر و معارفه معاونین قدیم و جدید مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر امروز (سه‌شنبه) در این وزارت خانه برگزار شد.
به گزارش فارس، مراسم تقدیر و معارفه معاونین قدیم و جدید مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر امروز (سه‌شنبه) در این وزارت خانه برگزار شد. 
در این مراسم حسین انتظامی، دستیار ارشد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون سابق امور مطبوعاتی این وزارت‌خانه گفت: همه طرح‌ها و برنامه‌های معاونت مطبوعاتی مبتنی بر راهبردها و سیاست‌های عمومی دولت بوده است.
وی افزود: رسانه‌ها نماینده افکار عمومی‌ هستند و کسانی که به دنبال تحدید رسانه‌ها هستند به خطا می‌روند چرا که امنیت کشور مبتنی بر رسانه‌های آزاد است. 
انتظامی تصریح کرد: ایجاد آرامش در فضای رسانه‌ای، توسعه فعالیت‌های رسانه‌ای به لحاظ کمی، کیفی و موضوعی، استقرار دولت الکترونیک و شفافیت از راهبردهایی اصلی در فعالیت‌های معاونت امور مطبوعاتی بوده است
وی اظهار داشت: حضور محمد سلطانی فر نوید بخش تحولات بسیاری در حوزه رسانه‌ها است. 
در این نشست محمد سلطانی فر، معاون جدید امور مطبوعاتی وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: کار بزرگی که معاونت مطبوعاتی طی چند سال گذشته انجام داد توجه به مسئولیت اجتماعی در حوزه رسانه‌ها و همچنین گسترش دولت الکترونیک در انجام امور است. 
وی افزود: اینکه مردم بتوانند بدون مراجعه حضوری کارهای خود را پیگیری کنند کار بسیار بزرگی است و در حالیکه بسیاری از سازمان‌ها تنها شعار می‌دهند دولت الکترونیک در معاونت امور مطبوعاتی محقق شده است. 
سلطانی فر خاطرنشان کرد: در قانونمند کردن امور باید انعطاف داشته باشیم و این می‌تواند به شفافیت کمک کرده و کاهش تصدی‌گری دولت‌ها را در پی داشته باشد.
کد مطلب: 79662
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *