۰
يکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۶

ریشه این قضایا بعضی کانال‌های تلگرامی بود

نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی در مورد حوادث اخیر گفت: ریشه این قضایا بعضی کانال های تلگرامی بودند که قطعا نقش موثری در این قضایا داشتند.
نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی در مورد حوادث اخیر گفت: ریشه این قضایا بعضی کانال های تلگرامی بودند که قطعا نقش موثری در این قضایا داشتند.
به گزارش ایرنا، علی مطهری با تاکید بر اینکه دولت باید حرف مردم را بشنود، اظهار اشت: آنچه مسلم است این است که بخشی از مردم اعتراض دارند، دولت باید حرف آنها را گوش دهد و به کسانی که اعتراضات مدنی دارند، مجوز تجمع و اظهارنظر بدهد ولی با تخریب کنندگان اموال عمومی و اخلال نظم در جامعه نیز باید مقابله شود.
نماینده مردم تهران در مجلس خاطرنشان ساخت: در این راستا صدا و سیما نیز باید حرف مردم را بازتاب دهد و پاسخ های مسئولان را نیز به گوش مردم برساند. 
مطهری اضافه کرد: تجمع کنندگان نباید ابزار دست دشمنان شوند بلکه باید استقلال خود را حفظ کنند و شعارهای خود را بدهند، نه اینکه شعارهایی که دیکته شده است را بدهند.
نایب رئیس دوم مجلس اضافه کرد: البته دولت هم نباید انفعالی عمل کند و به خاطر برخی تجمعات نباید از مواضع اصولی خود عقب برود. 
مطهری تصریح کرد: اگر مصلحت کشور و مردم این است که قیمت بنزین افزایش یابد، این کار را انجام دهد، ولی محل هزینه کرد درآمد حاصل از این افزایش قیمت را برای مردم توضیح دهد.
نایب رئیس دوم مجلس گفت: دولت باید بیشتر با مردم صحبت کند و حرف مردم را بشنود.
مطهری اضافه کرد: دولت باید شرایط جهانی، داخلی و وضعیت مالی خود را به خوبی تشریح کند؛ مردم ما مردمی هستند که انقلاب را دوست دارند و عاقلانه تصمیم می گیرند.
کد مطلب: 79956
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *