۰
چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۲

انفجار در محوطه بیمارستان "فیروزگر"

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از انفجار در ساختمان در حال ساخت در محوطه بیمارستان فیروزگر خبر داد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از انفجار در ساختمان در حال ساخت در محوطه بیمارستان فیروزگر خبر داد.
به گزارش فارس، جلال ملکی اظهار داشت: در ساعت 15:34 دقیقه انفجار در خیابان ولیعصر، خیابان ولدی به مرکز آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و مأموران آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند. 
وی افزود: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد یک ساختمان در حال ساخت که در محوطه مرکز درمانی فیروزگر بوده است و در طبقه منهای یک مخزن بخار آن منفجر شده است و تخریبی نداشته است. 
وی بیان داشت: این انفجار موجب شده است که شیشه‌های ساختمان روبه‌رویی از مرکز درمانی نیز تخریب شود، تاکنون مصدومیتی نداشته و آتش‌نشانان در حال ایمن‌سازی هستند. 
جزئیات انفجار در بخش تأسیسات بیمارستان فیروزگر
رئیس بیمارستان فیروزگر با اشاره به وقوع انفجار در بخش تأسیسات این بیمارستان، گفت: تعداد زیادی از پرسنل و بیماران به دلیل صدای انفجار دچار رعب و وحشت شده که در حال حاضر وضعیت به حالت عادی بازگشته است.
زمانی رئیس بیمارستان فیروزگر در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری فارس، در ارتباط با جزئیات انفجار در بیمارستان فیروزگر، گفت: این حادثه در بخش تأسیسات بیمارستان و به دلیل انفجار دیگ بخار به وقوع پیوسته است.
وی گفت: این دیگ بخار به تازگی تعویض شده بود ولی متأسفانه دچار اختلال شده و انفجار ناشی از آن سبب رعب و وحشت میان پرسنل و بیماران شد.
رئیس بیمارستان فیروزگر با بیان اینکه این حادثه صدمات جانی به همراه نداشت، گفت: در حال حاضر با اطلاع‌رسانی مدیریت بیمارستان وضعیت به حالت عادی بازگشته است.
کد مطلب: 80189
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *