۰
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۱۳

وضعیت فرودگاه‌های ایران و بارندگی‌ها

با شروع موج جدیدی از بارندگی‌ها در فرودگاه‌های ایران وضعیت پروازها در برخی نقاط کشور تغییر کرده است.
با شروع موج جدیدی از بارندگی‌ها در فرودگاه‌های ایران وضعیت پروازها در برخی نقاط کشور تغییر کرده است.
به گزارش ایسنا، در حال حاضر اکثر قریب به اتفاق فرودگاه‌های ایران با وجود بارندگی‌های ساعات اخیر با روالی عادی شرایط پروازی را ادامه می‌دهند و فعالیت آنها در جریان است، اما بارش شدید در برخی نقاط ایران شرایط را برای پرواز دشوار کرده است.
شرکت فرودگاه‌ها اعلام کرده به دلیل بارش برف و کاهش دید پرواز به 100 متر پرواز صبح امروز گرگان به تهران شرکت هواپیمایی آسمان لغو شده و همچنین پروازی که از تهران به مقصد این شهر انجام شده بود به دلیل کاهش دید افقی امکان نشستن در گرگان را پیدا نکرده است.
به جز فرودگاه گرگان در حال حاضر تمامی فرودگاه‌های ایران روال پروازی خود را ادامه می‌دهند، هرچند تعدادی از پروازها در آنها لغو شده است.
در فرودگاه تبریز دو پرواز از تهران و بندرعباس به مقصد این شهر باطل شده و پروازهای بازگشت از تبریز به این دو شهر نیز انجام نشده‌اند، اما سایر برنامه‌های پروازهای طبق برنامه در دستور کار است.
تنها پرواز صبح امروز فرودگاه ساری نیز که میان این شهر و مشهد بوده باطل شده است، اما پروازهای عصر و شب این فرودگاه طبق برنامه انجام خواهند شد.
در فرودگاه‌های غربی و شمال غربی ایران نیز شرایط عادی ادامه دارد و فرودگاه‌های کرمانشاه و اردبیل برنامه‌های پروازی خود را بدون محدودیت خاصی پیگیری می‌کند.
شرکت فرودگاه‌ها از مسافران خواسته با توجه به ادامه تداوم بارندگی در بسیاری از مناطق ایران قبل از حضور در فرودگاه شرایط پرواز در مبدا و مقصد خود را به طور دقیق ارزیابی کند.
کد مطلب: 80298
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *