۰
دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۸

شرایط آرام جوی از فردا در کشور

فردا در برخی نقاط جنوب شرق کشور گاهی وزش باد شدید رخ خواهد داد و در سایر مناطق کشور جوی نسبتاً پایدار حاکم می‌شود.
فردا در برخی نقاط جنوب شرق کشور گاهی وزش باد شدید رخ خواهد داد و در سایر مناطق کشور جوی نسبتاً پایدار حاکم می‌شود.
به گزارش فارس، براساس نقشه‌های پیش‌یابی و هواشناسی، امروز بارش برف در کرمان، بارش باران گاهی با رعدوبرق و وزش باد در هرمزگان و بارش پراکنده برف و باران در شرق فارس، نیمه شرقی گلستان، خراسان شمالی و بخش‌هایی از استان‌های خراسان رضوی را شاهدیم.
پیش‌بینی می‌شود‌ از اواخر وقت امروز از میزان ابرناکی در این مناطق کاسته می‌شود، امروز هوای سرد در نیمه شرقی کشور ماندگار بوده و در برخی مناطق شرق کشور وزش باد شدید و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.
روز سه‌شنبه نیز در برخی نقاط جنوب شرق کشور گاهی وزش باد شدید رخ خواهد داد و در سایر مناطق کشور جوی نسبتاً پایدار حاکم می‌شود.
از اواسط وقت روز چهارشنبه با نفوذ جریان‌های شمالی در استان‌های ساحلی خزر بارش بارش باران، وزش باد و در ارتفاعات البرز و به‌تدریج در خراسان شمالی بارش پراکنده برف پیش‌بینی می‌شود.
آسمان تهران فردا صاف همراه با غبار محلی، اواخر وقت قسمتی ابری پیش‌بینی می‌شود، بیشینه و کمینه دما فردا در تهران 11 و 2 درجه خواهد بود.
فردا اهواز، بوشهر و بندرعباس با بیشینه دمای 22 درجه بالای صفر گرم‌ترین مراکز استان و شهرکرد با کمینه دمای 13 درجه زیر صفر امروز و فردا سردترین مرکز استان است.
میانگین بارندگی کل کشور از ابتدای سال زراعی تا روز 15 دی‌ماه امسال 31.6 میلی‌متر ثبت شد، میزان بارش در سال گذشته در این بازه زمانی 49.3 میلی‌متر بود. بنابراین بارش سال جاری 64 درصد بارش سال گذشته است،بیشترین میزان بارش در هفته پانزدهم سال زراعی متعلق به آمل در استان مازندران به میزان 53.1 میلی‌متر بوده است.
کد مطلب: 80449
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *