۰
يکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۴

تحویل 2هزار کانکس برای زلزله زدگان

جانشین فرمانده قرارگاه غرب ارتش از تحویل 2 هزار کانکس ساخته شده از سوی ارتش برای اسکان زلزله زدگان سر پل ذهاب به بنیاد مسکن خبر داد.
جانشین فرمانده قرارگاه غرب ارتش از تحویل 2 هزار کانکس ساخته شده از سوی ارتش برای اسکان زلزله زدگان سر پل ذهاب به بنیاد مسکن خبر داد.
به گزارش ایرنا،  از اعلام روز یکشنبه روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر «جواد مولایی» با بیان اینکه ارتش 2 هزار کانکس ساخته شده را پیش از موعد تعیین شده به بنیاد مسکن تحویل داد تا در اختیار زلزله‌ زدگان سرپل ذهاب قرار گیرند، گفت: قرار بود این کانکس‌ها 20روزه ساخته شوند، اما با همت نیرو‌های ارتش، زودتر از موعد پیش‌بینی شده آماده شدند.
وی ادامه داد: برای تسریع در روند ساخت و مونتاژ کانکس‌ها توسط ارتش، مسئولیت تقسیم و توزیع این کانکس‌ها میان مردم زلزله‌زده، بر عهده بنیاد مسکن است.
جانشین فرمانده قرارگاه غرب ارتش همچنین با بیان اینکه بیمارستان صحرایی ارتش در 60 روز پس از زلزله 21 آبان، 22 هزار و 500 مراجعه کننده داشته که از این تعداد قریب به 14 هزار نفر به صورت سرپایی ویزیت رایگان شدند، تصریح کرد: دارو‌هایی که مراجعه‌کنندگان به بیمارستان صحرایی ارتش در سرپل‌ذهاب دریافت می‌کنند، کاملا رایگان است.
امیر مولایی در پایان با بیان اینکه تا امروز قریب به 1 هزار و 900 نفر از هموطنان زلزله‌زده سرپل‌ذهاب، از خدمات رایگان دندانپزشکی بیمارستان صحرایی ارتش شامل عصب‌کشی، ترمیم، کشیدن و ...، استفاده کرده‌اند، گفت: علاوه بر دندانپزشکی، بخش‌های آزمایشگاه، سونوگرافی و رادیولوژی بیمارستان صحرایی ارتش در سرپل‌ذهاب، به مردم زلزله‌زده این منطقه خدمات ارائه می‌دهد.
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان نیز که در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه رخ داد باعث کشته شدن 620 تن و مصدومیت 12 هزار و 386 نفر شد.
این زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد و براساس ارزیابی های صورت گرفته حدود 90 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی نیز آسیب کلی و جزئی دیده است.
کد مطلب: 80779
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *