کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حرف‌های ترامپ نوعی اعلام جنگ جدید است

28 دی 1396 ساعت 1:20

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: رفتار آمریکایی‌ها نشان می‌دهد که نمی‌خواهند تروریسم در منطقه پایان یابد.


رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: رفتار آمریکایی‌ها نشان می‌دهد که نمی‌خواهند تروریسم در منطقه پایان یابد.
به گزارش فارس، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در اختتامیه سیزدهمین کنفرانس کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اسلامی که در اسپیناس برگزار شد، گفت: چند روز در خدمت کشورهای اسلامی بودیم امیدواریم سخت نگذشته باشد؛ از اینکه دعوت ایران را پذیرفتید و در این اجلاس حضور یافتید تشکر می‌کنم، افتخاری بود که میزبان ۴۶ کشور از پارلمان‌های اسلامی بودیم.
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فضای مودت و دوستی که در این اجلاس وجود داشت باعث شد در هیچ مسئله‌ای اختلاف‌نظر نداشته باشیم، اظهار داشت: حتی در انتخاب دبیرکل دیدیم دوستان ما از سودان قبول کردند که دبیرکلی سنگال را بپذیریم.
لاریجانی با تاکید براینکه در شرایط حساس دنیای اسلام پیوندها باید محکم‌تر باشد، گفت: شما موضع آمریکا را ملاحظه کنید که در کمتر از یک سال چقدر مواضع تند و بی‌ادبانه‌ای نسبت به برخی از کشورها گرفته‌اند که از آن نوعی نژادپرستی برداشت می‌شود، این مسئله ساده‌ای نیست؛ در جنگ‌های صلیبی هزاران نفر کشته شدند و این تجربه جدیدی برای بشریت بود.
رئیس قوه مقننه افزود: می‌بینید که حرف‌های ترامپ نوعی جنگ جدید را نشان می‌دهد نباید جوری حرف بزنند و ملت‌های دیگر را تهدید کنند البته به ضرر آمریکا است.
«همانطوری که در اظهارات دوستان ما از پاکستان ملاحظه کردیم، متوجه شدیم چه فشارهایی بلاوجهی را به وجود می‌آورند؛ رفتار آمریکایی‌ها در سوریه نشان می‌دهد نمی‌خواهند ماجرای تروریست در منطقه پایان یابد.»
وی با بیان اینکه دنیای اسلام باید با همبستگی مسائل را به پیش ببرند، مسلمانان با وحدت می‌توانند تمامی موضوعات را دنبال کنند.


کد مطلب: 81043

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/81043/حرف-های-ترامپ-نوعی-اعلام-جنگ-جدید

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir