۰
يکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۳

تقدیر از تولید و پخش مستند خارج از دید

جمعی از دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران از علی‌عسکری برای تولید و پخش مستند «خارج از دید» در رسانه ملی تقدیر کرده و خواستار پخش مستندهای روشنگرانه در رابطه با فتنه شدند.
جمعی از دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران از علی‌عسکری برای تولید و پخش مستند «خارج از دید» در رسانه ملی تقدیر کرده و خواستار پخش مستندهای روشنگرانه در رابطه با فتنه شدند.
به گزارش فارس، جمعی از تشکل‌های بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران طی نامه‌ای به رئیس رسانه ملی نوشتند: ما دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های تهران ضمن قدردانی از اتخاذ تصمیمات مدبرانه و روشنگرانه جنابعالی در تولید و پخش مستند " خارج از دید" در رسانه ملی، امیدواریم با تداوم این نگاه انقلابی، سازمان صداوسیما در مسیر واقعی خود حرکت کرده و در جایگاه اصلی که مورد نظر رهبر معظم انقلاب برای دستیابی به رسانه طراز انقلاب اسلامی است باقی بماند.
متن این نامه در ادامه آمده است:

« برادر گرامی جناب آقای دکتر علی عسکری
ریاست محترم سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران
سلام علیکم
یکی از وظایف مهم رسانه ملی به مثابه دانشگاه عمومی، آگاهی بخشی سیاسی است. این آگاهی برای تبدیل شدن به بصیرت سیاسی نیاز به ارایه اخبار و اطلاعات صحیح، بی‌طرفانه و به دور از هیاهوهای جریان‌های سیاسی دارد.
اقدام بصیرت افزای رسانه ملی در خصوص تولید و پخش مستند "خارج از دید" که نگاهی متفاوت از فتنه 88 را به نمایش می‌گذارد قابل تحسین دانسته و امیدواریم در شرایط غبارآلودگی فضا که رسانه‌های بیگانه سعی در تحریف تاریخ و رویدادها دارند، مسیر بصیرت افزایی با پخش مستندهای روشنگرانه در موضوع فتنه در رسانه ملی همچنان ادامه یابد.
ما دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های تهران ضمن قدردانی از اتخاذ تصمیمات مدبرانه و روشنگرانه جنابعالی در تولید و پخش مستند "خارج از دید" در رسانه ملی، امیدواریم با تداوم این نگاه انقلابی، سازمان صداوسیما در مسیر واقعی خود حرکت کرده و در جایگاه اصلی که مورد نظر رهبر معظم انقلاب برای دستیابی به رسانه طراز انقلاب اسلامی است باقی بماند.
و من الله التوفیق»
 
کد مطلب: 81246
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *