۰
دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۷

افزایش دما در اغلب نقاط کشور

فردا با شکل‌گیری توده گردوخاک روی کشور عراق و نفوذ آن به جنوب غرب و غرب کشور، مجدداً در این مناطق کاهش کیفیت هوا و افزایش غبار پیش‌بینی می‌شود‌.
فردا با شکل‌گیری توده گردوخاک روی کشور عراق و نفوذ آن به جنوب غرب و غرب کشور، مجدداً در این مناطق کاهش کیفیت هوا و افزایش غبار پیش‌بینی می‌شود‌.
به گزارش فارس، امروز به تدریج از غلظت گردوغبار در جنوب غرب و جنوب کشور کاسته می‌شود، همچنین در مناطق شرق و جنوب شرقی کشور در برخی ساعات وزش باد شدید ادامه دارد.
از بعدازظهر امروز تا اواسط وقت روز سه‌شنبه در استان‌های گیلان و اردبیل وزش باد شدید جنوبی پیش‌بینی می‌شود، در این مدت افزایش دما در سواحل خزر بین 4 تا 6 درجه خواهد بود.
بعدازظهر سه‌شنبه با گذر موج تراز میانی جو در برخی مناطق غرب، شمال غرب و زاگرس مرکزی و در اواخر وقت روز سه‌شنبه و روز چهارشنبه در دامنه‌های جنوبی البرز، افزایش ابر، وزش باد و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.
همچنین روز سه‌شنبه با شکل‌گیری توده گردوخاک روی کشور عراق و نفوذ آن به جنوب غرب و غرب کشور، مجدداً در این مناطق کاهش کیفیت هوا و غبار پیش‌بینی می‌شود؛ امروز و فردا در اغلب مناطق کشور افزایش دما داریم که در شرق و جنوب شرق کشور بین 5 تا 10 درجه خواهد بود.
از بعدازظهر امروز تا اواسط وقت روز سه‌شنبه وزش باد شدید در گیلان و اردبیل پیش‌بینی می‌شود، همچنین طی این مدت در استان‌های ساحلی دریای خزر دمای هوا 4 تا 6 درجه افزایش می‌یابد‌‌.
آسمان تهران فردا کمی ابری همراه با غبار محلی، اواخر وقت افزایش ابر با احتمال بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود، بیشینه و کمینه دما فردا در تهران به ترتیب 15 و 5 درجه خواهد بود.
روز آینده بندرعباس با بیشینه دمای 23 درجه بالای صفر گرم‌ترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای 7 درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.
فردا کمینه دما در 14 استان صفر و زیر صفر درجه خواهد بود.
میانگین بارندگی کل کشور از ابتدای سال زراعی تا روز 29 دی‌ماه امسال 36.5 میلی‌متر ثبت شد؛ بارش در سال گذشته در همین بازه زمانی 50.7 میلی‌متر بود،بنابراین بارش سال جاری 72 درصد بارش سال گذشته است، بیشترین میزان بارش در هفته هفدهم سال زراعی متعلق به کیاشهر در استان گیلان به میزان 58 میلی‌متر بود.
کد مطلب: 81260
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *