۰
سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۷

آبی‌ها فینالیست شدند

تیم فوتبال استقلال که با حضور سرمربی آلمانی شرایط مطلوبی پیدا کرده است با غلبه بر صنعت نفت آبادان راهی فینال مسابقات جام حذفی شد.
تیم فوتبال استقلال که با حضور سرمربی آلمانی شرایط مطلوبی پیدا کرده است با غلبه بر صنعت نفت آبادان راهی فینال مسابقات جام حذفی شد.
به گزارش مهر، در دیدار نیمه نهایی جام حذفی کشور که عصر امروز سه شنبه به میزبانی تیم صنعت نفت و در ورزشگاهی مملو از تماشاگر تختی آبادان برگزار شد، آبی پوشان تهران با نتیجه ۲ بر یک حریف را شکست دادند و برای یازدهمین بار به فینال مسابقات جام حذفی رسیدند.
اولین گل این بازی را پژمان منتظری مدافع پیش تاخته استقلال روی خروج اشتباه سوشا مکانی در دقیقه ۸ بازی به ثمر رساند. این آخرین اشتباه منجر به گل سوشا مکانی در این بازی نبود چرا که در دقیقه ۴۳ بازی مکانی یکبار دیگر مرتکب یک اشتباه شد و اینبار داریوش شجاعیان از این موقعیت استفاده کرد و شمار گل های تیمش را به عدد ۲ رساند. 
در این بازی دروازه بان های دو تیم اشتباهات متعددی داشتند و مهاجمان نیز از این فرصت ها به راحتی نمی گذشتند. در دقیقه ۶۱ نوبت به مهدی رحمتی رسید که در محاسبات خروجش مرتکب اشتباه شده تا یک مهاجم فرصت شناس مثل شیمبا قدر این موقعیت را دانسته و اختلاف را به حداقل برساند.
این بازی در نهایت با همین نتیجه به پایان رسید تا استقلال تهران برای یازدهمین بار در تاریخ مسابقات جام حذفی به فینال این مسابقات راه یافته باشد.
کد مطلب: 81753
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *