۰
شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۱

بازگشت بیت‌کوین به کانال ۹ هزار دلار

در آخرین مبادلات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی هر توکن بیت‌کوین ۹ هزار و ۲۵ دلار قیمت‌گذاری شد که نسبت به دیروز ۹ درصد افزایش داشته است.
در آخرین مبادلات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی هر توکن بیت‌کوین ۹ هزار و ۲۵ دلار قیمت‌گذاری شد که نسبت به دیروز ۹ درصد افزایش داشته است.
به گزارش فارس، به نقل از کوین مارکت کپ، در آخرین مبادلات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی قیمت بیت‌کوین پس از سقوطی ۱۶ درصدی در معاملات روز گذشته باز هم به کانال ۹ هزار دلاری بازگشت.
برهمین اساس هر توکن بیت‌کوین هم‌اکنون ۹هزار و ۲۵ دلار دادوستد می‌شود.
آمارهای رسمی حاکی از آن است که طی ۲۴ ساعت گذشته ۹.۵ میلیارد دلار بیت کوین معامله شده است.
قیمت بیت‌کوین روز گذشته ۷ هزار و ۹۸۲ دلار تعیین شده بود.
خبرها حاکی از آن است که دولت های بیشتری در حال اقدام برای قانونمند کردن مبادلات ارزهای مجازی و یا ممنوع کردن آن هستند و همین امر باعث وحشت دارندگان این نوع ارز شده است.
به طور کلی بازار ارزهای مجازی در معاملات امروز شاهد افزایش قابل توجه قیمت بوده است به گونه‌ای که اتریوم با ۱۰.۵ درصد افزایش به ۹۵۳ دلار رسید و ریپل نیز با ۲۱.۵ درصد رشد با قیمت ۹۱ سنت معامله شد.
این دو ارز روز گذشته شاهد سقوط بیش از 20 درصدی ارزش خود بودند.
قیمت بیت کوین در اواسط ماه دسامبر سال گذشته میلادی به مرز 20 هزار دلار هم رسید اما از آن پس نزول تدریجی قیمت را تجربه کرده است.
هم اکنون ارزش کل بیت کوین های موجود در بازار 152 میلیارد دلار برآورد می شود و این در حال است که اوایل ماه نخست سال 2018 ارزش بیت کوین ها بالای 200 میلیارد دلار بود.
 
کد مطلب: 81940
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *