۰
يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۸

آدری: عصبانیت استقلالی‌ها را درک می‌کنم

مدیرعامل ذوب آهن می‌گوید هواداران استقلال انتظار شکست تیمشان را نداشتند و عصبانیت خود را روی صندلی‌ها فولادشهر خالی کردند.
مدیرعامل ذوب آهن می‌گوید هواداران استقلال انتظار شکست تیمشان را نداشتند و عصبانیت خود را روی صندلی‌ها فولادشهر خالی کردند.
به گزارش ایسنا، سعید آذری درباره پیروزی تیمش برابر استقلال اظهار کرد: این بازی یکی از زیباترین بازی‌های لیگ برتر بود. بازی بار فنی فوق العاده زیادی داشت و دو تیم با ارائه حرکات تاکتیکی و تکنیکی، یک بازی زیبا و تماشاگر پسند را به نمایش گذاشتند. تیمی که از موقعیت‌هایش بیشتر استفاده کرد، ذوب‌آهن بود. خدا را شکر به پیروزی رسیدیم و نوار پیروزی‌های ما قطع نشد. برابر تیمی پیروز شدیم که یکی از برترین تیم‌های ایران است. امروز شاهد جنگ تعصب بودیم. از کادر فنی و بازیکنان ذوب‌آهن تشکر می‌کنم. تلاش بازیکنان بی‌نظیر بود. برای بازی بعد برابر سایپا روحیه خوبی گرفتیم و برای لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌شویم.
او درباره شکستن صندلی‌های ورزشگاه فولادشهر از سوی هواداران استقلال هم گفت: کسانی که به استادیوم می‌آیند همیشه راضی به خانه نمی‌روند. استقلالی‌ها دوست داشتند بازی را ببرند. این اتفاق برای اولین بار در ایران رخ نداد و آخرین بار هم نیست. اولین بار بود که ذوب آهن این قدر قدرتمند بازی کرد. به ویژه وجود قلعه نویی روی نیمکت تیم ما به حساسیت‌ها افزوده بود. استقلالی‌ها فکر نمی‌کردند شکست بخورند اما ما شایسته برد بودیم. این برد را به هواداران تقدیم می‌کنیم.
مدیرعامل ذوب آهن درباره پیروزی‌های ذوب آهن در بازگشت به ورزشگاه فولادشهر که به تازگی چمن آن مورد مرمت قرار گرفته است، گفت: من فکر می‌کنم بهتر است که نوع کیفیت چمن و صاف بودن آن را از بازیکنان بپرسید. خیلی خوشحالم که بازگشت ما به فولاد شهر توأم با یک پیروزی بین المللی و ارزشمند بود. این نتیجه تلاش یک مجموعه است که با پیروزی‌های خوب همراه شده است.
آذری در پاسخ به سوالی مبنی بر این که چه کسی پاسخگوی شکستن صندلی‌های ورزشگاه فولادشهر در آستانه شروع لیگ قهرمانان آسیا است؟ گفت: صندلی‌ها را دوباره به جایشان می‌چسبانیم. اجازه دهید ناظران بازی گزارش خود را بدهند. من عصبانیت استقلالی‌ها را درک می‌کنم اما این که عصبانیت آنها این طور تخلیه شد، خوب نبود.
کد مطلب: 82036
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *