کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خرید زمین ۱۷ هکتاری برای دانشگاه

23 بهمن 1396 ساعت 11:24

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران با تاکید بر ضرورت جوان‌گرایی در این دانشگاه گفت: استفاده از افراد جوان را در دستور کار این دانشگاه قرار داده‌ایم و جریان در انتخاب معاونت‌ها و روسای واحدهای مختلف نیز تاکنون این مساله مدنظر قرار گرفته است.


رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران با تاکید بر ضرورت جوان‌گرایی در این دانشگاه گفت: استفاده از افراد جوان را در دستور کار این دانشگاه قرار داده‌ایم و جریان در انتخاب معاونت‌ها و روسای واحدهای مختلف نیز تاکنون این مساله مدنظر قرار گرفته است.

به گزارش ایسنا، دکتر عباسعلی کریمی ضمن اشاره به مهمترین اولویت‌ها و محورهای مورد پیگیری در دانشگاه علوم پزشکی تهران اظهار کرد: در برنامه‌ریزی‌های آینده این دانشگاه یکی از مسائلی که مورد توجه است ایجاد امید در دانشگاه است و تلاش می‌شود بیشتر روی داشته‌های دانشگاه تکیه کنیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران اظهار کرد: اولویت دیگری که در دوران مدیریت جدید دانشگاه علوم پزشکی تهران دنبال می‌شود این است که مسئولیت‌ها از حوزه مرکزی به واحدها منتقل شوند و تا جایی که ممکن باشد و شرایط اداری دانشگاه اجازه دهد، در آینده حتما این کار ادامه خواهد یافت.

وی تاکید کرد: سعی خواهد شد در آینده واحدهایی که در محیط دانشگاه هستند مانند بیمارستان ها و دانشکده‌ها از استقلال بیشتری در تصمیم‌گیری برخوردار شوند و حوزه ستاد مرکزی دانشگاه چابک‌تر شود تا بتوانیم از فرصت های موجود بیشتر استفاده کنیم.

دکتر کریمی با بیان اینکه با توجه منابع محدود در دانشگاه باید حداکثر تلاش انجام شود و از نیروی انسانی استفاده بیشتری شود، گفت: در این راستا در هفته های اول پذیرش مسئولیت، در تمام دانشکده‌ها با تمام هیات علمی‌ها ملاقات،‌گفتگو و نظرخواهی کردم و از افرادی که انگیزه بیشتری برای کار دارند، جوان تر و پویاتر هستند و به محیط دانشگاه بیشتر علاقه مندند، استفاده کنیم.  

وی افزود: در حوزه معاونت‌ها نیز توجه به جوان‌گرایی مورد توجه بوده و معاونت‌ها اکثرا افرادی هستند که هم به محیط دانشگاه علاقه مندند و هم افراد با انگیزه‌ای هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران در ادامه از خرید زمین ۱۷ هکتاری در منطقه ۱۸برای دانشگاه در آینده نزدیک خبرداد و گفت: این زمین در کنار زمین دیگری که متعلق به دانشگاه است با همکاری وزارت بهداشت خریداری می‌شود و با وزارت بهداشت مذاکراتی انجام شده است تا بودجه‌ای به این کار اختصاص دهد و بقیه هزینه خرید را نیز دانشگاه بر عهده بگیرد تا زمین بزرگی را برای استفاده‌های آینده دانشگاه خریداری کنیم.

وی افزود: کاربری این زمین برای تجمیع دانشکده‌های پراکنده دانشگاه که نیاز به ساختمان دارند به کار خواهد رفت و همچنین پارک علم و فناوری که احتمالا در آینده در دانشگاه ایجاد می‌شود در این فضا قرار خواهد گرفت.

کریمی گفت: پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تهران در حال حاضر در مراحل دریافت مجوز است و سعی می‌کنیم از طریق معاونت‌های دانشگاه با وزارت بهداشت برای راه‌اندازی این پارک رایزنی کنیم.


کد مطلب: 82301

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/82301/خرید-زمین-۱۷-هکتاری-دانشگاه

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir