۰
سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۶

فیس‌بوک برای کاربرانِ مُسِن شده است

پیش‌بینی شده است امسال بیش از 700 هزار جوان و نوجوان انگلیسی فیس‌بوک را ترک کنند.
فیس‌بوک برای کاربرانِ مُسِن شده است
پیش‌بینی شده است امسال بیش از 700 هزار جوان و نوجوان انگلیسی فیس‌بوک را ترک کنند.
به گزارش خبرآنلاین، بر اساس آمار منتشره از سوی eMarketer فیس‌بوک این روزها رسما «پیرپسند» شده و نسل جدید ترجیح می‌دهند به جای استفاده از شبکه اجتماعی زاکربرگ، از اسنپ چت و اپلیکیشن‌های جوان پسند استفاده کنند.{لینک}
بر این اساس در سال 2018 حدود 2.2 میلیون کاربر 12 تا 17 ساله و 4.5 میلیون کاربر 18 تا 24 ساله انگلیسی به طور معمول از فیس‌بوک استفاده خواهند کرد که این رقم در مقایسه با 2017 بیش از 700 هزار کاهش را نشان می‌دهد.
همچنین افراد بالای 55 سال نیز به عنوان دومین گروه بزرگ سنی، عضو فیس‌بوک خواهند بود.
به گفته کارشناسان، فیس‌بوک قافیه را به سرویس‌هایی مانند اینستاگرام باخته است.(البته اینستاگرام هم متعلق به فیس‌بوک است که در سال 2012 به مبلغ 1 میلیارد دلار آن را تحت تملک خود درآورد)
«بیل فیشر» از eMarketer معتقد است مشکل فیس‌بوک عدم جوان‌گرایی است و پلتفرمی شده است که اغلب افراد مسن از آن استفاده می‌کنند و در طول سه سال گذشته تعداد کاربران اسنپ چت در انگلیس 43 درصد رشد داشته است که اغلب نسل جدید و جوان هستند که دنبال قابلیت‌های نو در شبکه‌های اجتماعی می‌گردند.
امسال بیش از 500 هزار کاربر بالای 55 سال به فیس‌بوک خواهند پیوست. ماه گذشته مدیران فیس‌بوک از سود 4.3 میلیارد دلاری در فصل چهارم سال مالی 2017 سخن گفتند.
اما در مجموع فیس‌بوک با 32.6 میلیون کاربر فعال، همچنان پرطرفدارترین شبکه اجتماعی است و اینستاگرام با 18.4 میلیون، اسنپ چت نیز با 16.2 میلیون کاربر و توئیتر نیز با 12.6 میلیون کاربر، پرطرفدارترین شبکه‌ها در این کشور محسوب می‌شوند.
کد مطلب: 82412
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *