۰
دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۰

تشییع پیکر۴ شهید گمنام در صنایع وزارت دفاع

پیکر چهار شهید گمنام تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس در آستانه سالروز شهادت حضرت زهرا (س) با حضور کارکنان صنایع مختلف وزارت دفاع تشییع و خاکسپاری شد.
پیکر چهار شهید گمنام تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس در آستانه سالروز شهادت حضرت زهرا (س) با حضور کارکنان صنایع مختلف وزارت دفاع تشییع و خاکسپاری شد.
به گزارش ایسنا، معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع در این مراسم با تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم اظهار داشت: خداوند متعال را شاکریم که بار دیگر این توفیق را نصیب کارکنان صنایع وزارت دفاع کرد تا میزبان شهدای گمنام هشت سال جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس باشد.
امیر سرتیپ محمود شیخ حسنی با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی امروز واژه شهید و شهادت در متن گفتمان نظام جمهوری اسلامی قرار دارد، افزود: بحمدالله این روزها جای جای ایران اسلامی به برکت وجود شهدا عطرافشانی شده و همه مردم از فیض حضور این عزیزان بهره مند هستند.
وی با بیان اینکه حضرت امام خمینی (ره) در بیان عظمت و جایگاه شهید می فرمایند "شهید نظر می کند به وجه الله" تصریح کرد: شهدا پیام های ویژه ای برای آحاد مردم ایران اسلامی در برهه های مختلف زمانی داشته اند که می توان از آن در جهت حفظ و مراقبت از دستاوردهای نظام اسلامی بهره برد.
شیخ حسنی با بیان اینکه پیام امروز شهدا به مردم به ویژه مسئولان این است که به عهد و پیمان خود با شهدا برای تداوم راه نورانی انقلاب اسلامی را هیچگاه فراموش نکنند، تاکید کرد: امروز باید تا آخرین قطره خون خود پای آرمانهای انقلاب اسلامی، دفاع از ولایت و حفظ ارزش های اسلامی بایستیم.
معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع یکی دیگر از پیام های شهدا را نهراسیدن از  توطئه ها و فتنه های دشمنان عنوان کرد و ادامه داد: شهدا مسیر درست را به همگان نشان داده اند لذا باید با الگوگیری از راه و خط شهدا در جهت حفظ و اقتدار نظام اسلامی و کشور عزیزمان گام برداریم.
وی انجام صحیح و کامل خدمت به ملت شهیدپرور را یکی دیگر از پیام های شهدا خطاب به مسئولان بیان کرد و گفت: در انجام مسئولیت ها باید نهایت تلاش خود را به کار گیریم و اگر غیر از این باشد مدیون خون شهدا خواهیم بود.
شیخ حسنی حفظ حجاب و عفاف و برخورداری از روحیه فاطمی را یکی دیگر از پیام های شهدا به بانوان عنوان کرد و افزود: برای تداوم انقلاب اسلامی امروز به جوانانی نیاز داریم که از روحیه انقلابی، شجاعت، ولایتمداری و معنوی برخوردار باشند که این مهم توسط بانوان و مادران با الگوگیری از خط سرخ شهادت محقق می شود.
کد مطلب: 82749
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *