۰
شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۵

تکذیب درگیری دایی با بازیگر سینما

سرپرست تیم فوتبال گفت که ادعای بازیگر سینما درباره درگیری دایی با او صحت ندارد.
سرپرست تیم فوتبال گفت که ادعای بازیگر سینما درباره درگیری دایی با او صحت ندارد.
به گزارش تسنیم، علی حاتم درباره حاشیه‌های ایجاد شده در هتل محل اقامت تیم فوتبال سایپا در رشت و اینکه یکی از بازیگران سینما مدعی شده مورد ضرب و شتم علی دایی و اطرافیان سرمربی سایپا قرار گرفته است, اظهار داشت: هیچ‌ اتفاقی رخ نداد و بازتاب این موضوع برایم خیلی عجیب بود. در هتل یک‌ نفر جایی نشسته بود که نباید می‌نشست چون جلسه آنالیز داشتیم. از او سؤال کردیم و آن فرد گفت که مسافر هستم. گفتیم نباید اینجا می‌نشستی. کمی هم پر رو بود و گفت شما چه کار دارید و ما گفتیم که درست صحبت کن. به او گفتیم نباید اینجا بنشینی و بحث خاصی نشد. چون بازی داشتیم و بچه‌ها همه در اتوبوس بودند, همه را راهی کردیم که بروند. نمی‌دانم چرا این حاشیه‌ها را به وجود آوردند.
وی ادامه داد: خیلی خوشحال بودم که دیروز (جمعه) یک بازی خوب انجام شد و یک اتفاق خوب بین دو اسطوره فوتبال افتاد اما ادعای این فرد کام‌مان را تلخ کرد. با این حال این موضوع خیلی برای ما مهم نیست چرا که آن فرد می‌خواست فقط خودش را مطرح کند. ما نه وارد حاشیه می‌شویم و نه صحبت حاشیه‌ای می‌کنیم.
سرپرست تیم فوتبال سایپا درباره اینکه جلسه فنی در یک مکان عمومی برگزار شد, تصریح کرد: آنجا عمومی نبود. هتل در اختیار تیم بوده اما ممکن است کسی از 2 روز قبل آنجا را رزرو کرده باشد که دیگر ما نمی‌توانیم کاری کنیم. چرا شب قبلش این اتفاق رخ نداد؟
وی با اشاره به اینکه اظهارات این بازیگر سینما کذب است, خاطرنشان کرد: این رفتار اصلا نه در شخصیت دایی است و نه تیم. ما هم که کنار دایی هستیم اصلا به خودمان اجازه نمی‌دهیم که چنین کاری کنیم و تاکنون در عمر ورزشی‌مان به کسی بی احترامی نکرده‌ایم آن هم به کسی که خارج از تیم باشد. ممکن است درون تیم بین بازیکنان اتفاقاتی رخ بدهد اما وظیفه ما است که به عنوان نماد ورزش با افراد عادی خوب برخورد کنیم. بابت این موضوع خیلی ناراحت شدم و کامم دیشب تلخ شد آن هم بعد از اینکه یک بازی خوب را دیدم و اینکه اسطوره‌های فوتبال به هم نزدیک شدند.
کد مطلب: 82919
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *