۰
شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۳

طوفان آبی در باران اهواز

تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و چهارم لیگ برتر موفق شد با برتری خارج از خانه برابر فولاد سه امتیاز ارزشمند را کسب کند اما این برد یک قربانی از آبی ها گرفت.
تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و چهارم لیگ برتر موفق شد با برتری خارج از خانه برابر فولاد سه امتیاز ارزشمند را کسب کند اما این برد یک قربانی از آبی ها گرفت.
به گزارش مهر، روز دوم از هفته بیست و چهارم رقابت های فوتبال لیگ برتر از ساعت ۱۶ امروز شنبه با دیدار تیم های فولاد خوزستان و استقلال تهران در ورزشگاه غدیر اهواز پیگیری شد که این بازی با برتری ۴ بر یک استقلال همراه بود. مامه تیام(۳ و ۹۲)، روزبه چشمی(۷) و داریوش شجاعیان(۱۷) برای استقلال و رحیم زهیوی(۱۳) برای فولاد گل زدند.
بازی دو تیم در شرایطی آغاز شد که بارش باران فضای ورزشگاه و زمین را تحت تاثیر قرار داده بود اما این استقلال بود که از همان دقیقه اول فوتبال هجومی را در دستور کارش قرار داد و خیلی زود به گل رسید و قبل از اینکه فولاد به خودش بیاید گل دوم را هم به ثمر رساند. 
گل اول روی پاس زیبا و بی نقص جباروف به دست آمد که تیام پس از ورود به محوطه جریمه توپ را از بین پاهای دروازه بان فولاد به گل اول تبدیل کرد. چند دقیقه بعد تیام پاسی را روی دروازه فولاد ارسال کرد که روزبه چشمی به ضربه سر گل دوم را به ثمر رساند. 
فولاد که از این دو گل غافلگیر شده بود در دقیقه ۱۳ توانست روی یک ضربه ایستگاهی و ارسالی که از جناح چپ صورت گرفت با ضربه سر رحیم زهیوی به گل اول دست پیدا کند اما شاگردان پورموسوی بازهم غافلگیر شدند و چهار دقیقه بعد در یک ضد حمله برای سومین بار دروازه خود را باز شده دیدند.
در دقیقه ۱۷ استقلال در یک ضد حمله صاحب موقعیت شد که ضربه اول را دروازه بان فولاد برگرداند اما داریوش شجاعیان که به موقع درون محوطه جریمه حاضر شده بود توپ برگشتی را درون دروازه خالی زد تا استقلال ۳ بر یک پیش بیفتد. 
در دقایق باقی مانده بازی از تب و تاب دقایق اول افتاد اما بازهم دو تیم موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتند که در نهایت نیمه اول با برتری آبی پوشان به پایان رسید. 
اکثر دقایق نیمه دوم در اختیار تیم فولاد بود و استقلال بیشتر به کار دفاعی پرداخت. با این حال عملکرد خوب و کم نقص مدافعان و دروازه بان استقلال به قرمزپوشان اجازه نداد دروازه آبی های تهران را باز کنند. 
مهمترین اتفاق نیمه دوم دریافت کارت زرد از سوی حسین حسینی بود که باعث شد دروازه بان جواب استقلال سه اخطاره شود و دیدار برابر پرسپولیس را از دست بدهد. حسینی که به خاطر اتلاف وقت از داور کارت زرد گرفته بود نسبت به این تصمیم بسیار عصبانی بود و واکنش هایی به آن داشت. حسینی بعد از دریافت کارت، به مشاجره با فرشید باقری پرداخت و احتمال درگیری فیزیکی بین دو بازیکن هم وجود داشت که امید ابراهیمی مانع این کار شد. با این حساب احتمالا مهدی رحمتی بار دیگر به ترکیب اصلی تیمش در داربی بازمی‌گردد.
در وقت های اضافه استقلال در یک ضد حمله روی پاس جابر انصاری و توسط تیام به گل چهارم دست پیدا کرد. 
استقلال با این پیروزی ۳۸ امتیازی شد و به رده سوم جدول صعود کرد. 
کد مطلب: 82922
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *