کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئولان باید از مردم عذرخواهی کنند

5 اسفند 1396 ساعت 18:39

معاون فرهنگی سپاه با بیان اینکه مسئولان باید از مردم پوزش بخواهند، گفت: ابزار تبلیغات دشمن اگر کوچک ترین مسئله ای در رفتار رهبری و اطرافیانش پیدا می کردند یک لحظه آرام نمی نشستند.


معاون فرهنگی سپاه با بیان اینکه مسئولان باید از مردم پوزش بخواهند، گفت: ابزار تبلیغات دشمن اگر کوچک ترین مسئله ای در رفتار رهبری و اطرافیانش پیدا می کردند یک لحظه آرام نمی نشستند.
به گزارش مهر، سردار محمد رضا نقدی معاون فرهنگی سپاه در همایش بزرگداشت روز مهندس که در مرکز همایش های برج آزادی برگزار شد گفت: ما مدیون شهدا هستیم که با نثار جان خود ملت ما را از زیر سلطه رژیم های پادشاهی نجات دادند.
وی ادامه داد: در طول تاریخ بر اثر ظلم جباران تاریخ دفاع از کشور رها شده بود و بخش هایی از کشور به دست بیگانگان افتاده و برای مدت های طولانی کشور در تسلط بیگانگان بود اما مبارزات ملت ما به رهبری امام خمینی (ره) نتیجه داد و پیروز شدیم و بعد از آن یک ملت به تنهایی مقابله کل دنیا ایستاد و یک وجب خاک را به بیگانه نداد.
سردار نقدی با بیان اینکه این انقلاب برای ملت ما عزت و آزادی را به ارمغان آورده است اظهار داشت: مردم ما سالهاست که ایستاده و پرچم اسلام را بالا نگاه داشته و توانسته کشور را در برابر توطئه های دشمنان حفظ کند و برخلاف دیگر انقلاب ها که بعد از دو دهه آرمان های خود را فراموش می کردند، بعد از ۴۰ سال پای تمام آرمانهای انقلاب اسلامی ایستاده و به پیشرفت های بسیاری دست یافته اند.
وی ادامه داد: شاید برخی بگویند که همه کشوها رشد کرده و ما هم رشد کرده ایم پس کار مهمی نشده است، اما اگر واقع بین باشیم شاهد ارتقاء و رشد در همه حوزه ها هستیم و امروز ایران در بسیاری از شاخه ها رده های اول را دارد و از دنیای درحال پیش رفت، جلو زده است.
معاون فرهنگی سپاه با اشاره به توطئه دشمنان انقلاب تصریح کرد: اگر امروز دشمنان انقلاب اسلامی تلاش می کنند با برنامه های ناامن سازی و تحریم ملت ما را ناامید کند به دلیل این است که ملت ما پیش رفته است، البته در امر عدالت آنچنان که باید پیش نرفته ایم.
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: رهبر انقلاب فرمودند که باید از ملت به علت برخی بی عدالتی ها پوزش بخواهیم. برخی بجای اینکه به دنبال اصلاح باشند به جایگاه انتقاد رفته اند ، اما باید بگوئیم مسئولان باید از مردم پوزش بخواهند نه کسی که شب روز خود را برای عدالت گذاشته است.
وی در ادامه تصریح کرد: آنهایی که به اسم عدالت به مسئولیت رسیدند و مقابل اجرای قانون برای اطرافیان خود می ایستند باید عذرخواهی کنند.
سردار نقدی با تاکید بر اینکه مسئولان باید همانند رهبری ساده زیست باشند گفت: ضد انقلاب و رسانه های بیگانه و ابزار تبلیغات دشمن اگر کوچک ترین مسئله ای در رفتار رهبری و اطرافیانش پیدا می کردند یک لحظه آرام نمی نشستند.
وی دستاوردها و عدالت موجود در کشور را در مقابل بسیار از کشورهای دنیا بی نظیر دانست و گفت: ما بعد از دولت شهید رجائی و رهبری دیگر دولت اسلامی در کشور نداشته ایم البته دولت های ما چون رای ملت و تنفیذ رهبری را داشته مشروع هستند اما حکومت اسلامی به معنای واقعی آن نبوده اند، دولت اسلامی باید به دنبال اجرای احکام اسلام باشد نه اینکه سند ۲۰۳۰ را بیاورد.
سردار نقدی تاکید کرد: مهندسان و متفکران باید به دنبال اجرای اسلام در همه حوزه ها از جمله معماری باشند که در آن یاد خدا و صرفه جویی موجود باشد. باید شهرسازی که مستحکم و تقویت کننده کانون خانواده باشد را در دستور کار قرار دهیم نه اینکه غرب را الگوی خود بدانیم.

وی با اشاره به دوران دفاع مقدس گفت: مهندسین یکی از سربلند ترین گروه ها در دفاع مقدس بودند و پیروزی ما در بسیاری از عملیات ها به واسطه رشادت و از جان گذشتگی ای آنهاست.


 


کد مطلب: 82935

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/82935/مسئولان-باید-مردم-عذرخواهی-کنند

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir