۰
يکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۰

نشست زمین در خیابان مولوی+عکس

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از انسداد بخشی از خط ویژه مسیر غرب به شرق خیابان مولوی به دلیل نشست زمین خبر داد.
ایسنا نوشت: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از انسداد بخشی از خط ویژه مسیر غرب به شرق خیابان مولوی به دلیل نشست زمین خبر داد.

سرهنگ محمد رازقی ، در این باره گفت: در پی نشست زمین در محدوده خیابان مولوی بعد از میدان محمدیه که منجر به نشست بخش‌هایی از پیاده‌رو و همچنین مسیر غرب به شرق ویژه اتوبوس در خیابان مولوی اتفاق افتاد، این مسیر مسدود شد.
وی با بیان اینکه تردد در مسیر شرق به غرب در حال انجام است، گفت: اما با توجه به محدودیت اعمال شده در مسیر غرب به شرق خیابان که مربوط به ترددهای اتوبوس تندرو است، اتوبوس‌ها از مسیر جایگزین خیابان مولوی، خیابان رئیس عبداللهی، خیابان صاحب جم، خیابان انبارگندم، خیابان ری، میدان قیام و خیابان مولوی تردد خواهند کرد.
وی با بیان اینکه در حال حاضر مشکل ترافیکی در منطقه وجود ندارد، گفت: اما پیش بینی می شود که از ظهر امروز حجم ترافیک در این منطقه سنگین شود. بنابراین از شهروندان می‌خواهیم که از تردد غیر ضروری در این محدوده پرهیز کنند.
رازقی درباره اینکه این وضعیت تا چه زمانی ادامه خواهد داشت، گفت: برابر اعلام مسئولان، حداقل تا امشب این وضعیت ادامه خواهد داشت.

 

 
کد مطلب: 82980
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *