۰
جمعه ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۱

اقتدار باشگاه پاس را بازمی گردانیم

مدیرعامل باشگاه پاس طی حکمی کاپیتان " سید کمال میرمهدی " را به عنوان مشاور عالی مجموعه فرهنگی - ورزشی پاس قوامین منصوب کرد.
اقتدار باشگاه پاس را بازمی گردانیم
مدیرعامل باشگاه پاس طی حکمی کاپیتان " سید کمال میرمهدی " را به عنوان مشاور عالی مجموعه فرهنگی - ورزشی پاس قوامین منصوب کرد.
به گزارش "مردم سالاری آنلاین"، کاپیتان میرمهدی یکی از اساتید بنام هنرهای رزمی است که نمایندگی فدراسیون جهانی قوی ترین مردان جهان در حوزه کشورهای حوزه خلیج فارس را نیز برعهده دارد که با حکم جناب سرهنگ " حسین سلیمانی " مدیریت مجموعه و در حضور جناب سرهنگ " حسین دلاور " از مدیران موفق ورزش ناجا و جمعی از قهرمانان، مربیان و پیشکسوتان ورزش، به عنوان مشاور عالی اقتصادی و ورزشی باشگاه پاس قوامین و پایگاه قهرمانی ناجا منصوب شد.
کاپیتان میرمهدی در مورد مسئولیت جدید خود ظهار داشت: مجموعه پاس تهران یکی از باشگاه های بزرگ و سازنده در عرصه ورزش کشور است که طی سال های فعالیت خود در عرصه های داخلی و بین المللی، افتخارات ارزشمندی برای میهن اسلامی مان به ارمغان آورده است. براین اساس، ما نیز به دنبال تدوین برنامه هایی هستیم تا اقتدار و جایگاه رفیع باشگاه پاس را بازگردانیم.
وی افزود: یکی از اولویت های ما در این مجموعه ریشه دار، افزایش مشارکت خانواده ها در برنامه ها و چشم اندازهای ترسیم شده خواهد بود. باتوجه به تاکیدات  مقام معظم رهبری در خصوص ورزش همگانی و روی آوردن خانواده ها به ورزش، درنظر داریم تا خانواده ها را در فعالیت های مجموعه پاس بیش از گذشته سهیم و شریک کنیم.
مشاور عالی باشگاه پاس درباره برگزاری مسابقات بین المللی رزمی در این مجموعه یادآور شد: بنده در عرصه های بین المللی به خصوص حوزه خلیج فارس، ۵۷ مسابقه بین المللی و جهانی برگزار کرده ام که این تجارب را در اختیار ورزش کشورم قرار خواهم داد. براین اساس، یکی از برنامه های ما برگزاری رقابت های بین المللی در رشته های مختلف به میزبانی باشگاه پاس خواهد بود که جزییات آن در آینده اعلام خواهد شد.
 
کد مطلب: 83662
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *