کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

محتوای نامه آیت‌الله یزدی به روحانی چه بود؟

19 اسفند 1396 ساعت 12:42

رئیس دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درباره محتوای نامه اخیر رئیس جامعه مدرسین به رئیس جمهور توضیح داد.


رئیس دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درباره محتوای نامه اخیر رئیس جامعه مدرسین به رئیس جمهور توضیح داد.

حجت‌الاسلام علی ابراهیمی رئیس دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با تسنیم، درباره جلسه شب گذشته این تشکل روحانی اظهار داشت: شب گذشته مهمان خاصی در شورای عالی جامعه مدرسین شرکت نداشت و بررسی مسائل روز کشور در دستور کار اعضا جلسه بود.

وی با بیان اینکه از صبح فردا انتخابات جمع نمایندگان طلاب شهرستان‌ها تا مغرب در مدرسه فیضیه برگزار می‌شود، اظهار داشت: بعد از ظهر دوشنبه نیز در دو مسجد دیگر شهر قم این انتخابات برگزار می‌شود و بعد از تجمیع آرا اواخر هفته نتایج آن اعلام می‌شود. براساس قانون برگزاری این انتخابات بر عهده جامعه مدرسین است.

رئیس دفتر جامعه مدرسین درباره شایعات اخیر درباره ردصلاحیت برخی افراد از انتخابات مجمع نمایندگان طلاب، گفت: از طریق استعلام مراجع قانونی صلاحیت افراد تعیین می‌شود و سلیقه خاصی مدنظر نبوده و هیج بحث جناحی و سیاسی در این مسئله دخیل نیست و ملاک تنها استعلام مراجع قانونی می باشد.

حجت‌الاسلام ابراهیمی درباره نامه آیت‌الله یزدی رئیس شورای عالی جامعه مدرسین به رئیس جمهور اظهار داشت: این نامه درباره حل مسئله فضای مجازی و کمک به زیرساخت‌ها و شبکه ملی اطلاعات بود و آقای آذری جهرمی هم در همین راستا به جلسه جامعه مدرسین آمدند و توضیحات لازم را دادند.

وی افزود: بحث نامه مذکور صرفاً درباره کنترل تهدیدات فضای مجازی و کمک به زیرساخت‌ها بود چراکه فضای مجازی مشکلاتی را برای جوانان و خانواده‌ها به‌وجود آورده از همین رو اعضای جامعه نیز نگران این مسئله هستند.


کد مطلب: 83690

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/83690/محتوای-نامه-آیت-الله-یزدی-روحانی

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir