کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دولت و ورود بانوان به ورزشگاه!

20 اسفند 1396 ساعت 10:05

فریبا محمدیان حضور بانوان در ورزشگاه در این دولت را هدف وزارت ورزش می‌داند.


فریبا محمدیان حضور بانوان در ورزشگاه در این دولت را هدف وزارت ورزش می‌داند.
به گزارش خبرآنلاین، در روزهای پیش از دربی بود که خبری دهان به دهان چرخید. تعدادی از زنان خبرنگار و مسوول اجازه ورود به ورزشگاه را پیدا کرده و برای تماشای دربی به آزادی می روند. مسوولان زنان وزارت ورزش تا یکی دو ساعت مانده به دربی هم به رخ دادن این اتفاق امید داشتند و آن را محتمل می دانستند اما در نهایت با مخالفت حراست فدراسیون فوتبال این اتفاق نیفتاد تا بار دیگر این مساله به بعدها موکول شود. دکتر محمدیان معاون زنان وزارت ورزش اما هنوز هم پیگیر این مساله است و محقق شدن آن را در لیست اهدافش قرار داده است.
*در چند روز اخیر بحث حضور بانوان در دربی داغ بود مخصوصا بعد از اینکه بانوان برای بازی بسکتبال رفتند. حتی روزنامه ها درباره احتمال حضور بانوان به زودی خبر داده بودند. فکر می کنید این موضوع عملی می شود؟
من قبل از اینکه به سوال شما جواب بدهم واقعا هم از حوزه رسانه ها تشکر می کنم هم از همکاران خوبم که در این مسیر همراهی منطقی ای کردند تا ما بتوانیم به تدریج و در یک فضای دور از هیجان این گونه برنامه ها را مدیریت کنیم. همانطور که دیدیم در بسکتبال با برنامه ریزی که فدراسیون داشت، وزارت ورزش براساس دستور مستقیم مقام عالی وزارت چندین تیم کاری را در این فضا گذاشت و اتفاق خوب رقم خورد. خواهش و در واقع انتظار من از همه افراد علاقمند به این حوزه این است که اجازه بدهند این موضوع ورزشی توسط وزارت ورزش مدیریت و ان شالله به سرانجام برسد.
*این حرف شما خیلی منطقی است ولی الان تقریبا 5 سال از دولت تدبیر و امید می گذرد و این نگرانی وجود دارد که این دولت هم تمام شود و اتفاقی نیفتد.
شما مطمئن باشید فضایی که بر سیاست های کلان کشور حاکم است فضایی است که در یک مسیر منطقی شرایط را به گونه ای رقم می زند که همه مسائل مربوط به حقوق شهروندی براساس اصول حاکم بر فرهنگ ما به گونه ای پیش برود که عدالت محوری برای بانوان محقق شود.
*به عمر این دولت می رسد؟
من معمولا ددلاین نمی دهم ولی هدف گذاری می کنم، این یکی از اهداف ما است.


کد مطلب: 83746

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/83746/دولت-ورود-بانوان-ورزشگاه

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir