تیرماه امسال، سایت خبری تابناک گزارشی منتشر کرد که بسیار شوکه کننده بود؛ این گزارش مردم ایران را عصبانیترین مردم جهان میداند. این آمار در موسسه افکارسنجی گالوپ اعلام شده و عراق و سودان جنوبی به ترتیب در رتبههای بعدی قرار دارند. بی توجهی اجتماعی، کاهش آستانه تحمل، پرخاشگری و برخوردهای عصبی از جمله مواردی است که کارشناسان جامعه شناسی و روانشناسان در مورد آن هشدار دادهاند و این نیاز دیده میشود که برای کاهش آسیب های ناشی از بی توجهی اجتماعی و کنترل پرخاشگری، اقداماتی انجام پذیرد.
تیرماه امسال، سایت خبری تابناک گزارشی منتشر کرد که بسیار شوکه کننده بود؛ این گزارش مردم ایران را عصبانیترین مردم جهان میداند. این آمار در موسسه افکارسنجی گالوپ اعلام شده و عراق و سودان جنوبی به ترتیب در رتبههای بعدی قرار دارند. بی توجهی اجتماعی، کاهش آستانه تحمل، پرخاشگری و برخوردهای عصبی از جمله مواردی است که کارشناسان جامعه شناسی و روانشناسان در مورد آن هشدار دادهاند و این نیاز دیده میشود که برای کاهش آسیب های ناشی از بی توجهی اجتماعی و کنترل پرخاشگری، اقداماتی انجام پذیرد.
کمپین قدردانی، راه حل متفاوت پریل، پرسیل و ورنل
مدتی است که یک کمپین مردمی در شبکههای مجازی سروصدای زیادی به راه انداخته است. این کمپین که با هشتگ #وقت_خوب_قدردانی در اینستاگرام فراگیر و توسط برندهای پرسیل، پریل و ورنل راه اندازی شده، تا کنون توسط کاربران شبکه های اجتماعی مورد استقبال بسیار قرار گرفته است. کمپین وقت خوب قدردانی که به منظور افزایش مهربانی و قدردانی در سطح جامعه ایجاد شده، قدردانی از افراد و مشاغلی را شامل می شود که در طول زندگی روزمره با آنها سر و کار داریم اما میزان اهمیت شان را فراموش کرده ایم. این کمپین همچنین قدردانی از اعضای خانواده، دوستان، طبیعت و اتفاقات کوچک و خوشایند روزمره را یاد آوری می نماید.
درباره کمپین وقت خوب قدردانی
این کمپین در راستای قدردانی از وفاداری و همراهی خریداران برند های یاد شده، آغاز به فعالیت کرده و طرفداران این سه برند می توانند در طول کمپین از هدایا و مزایایی که به آنها عرضه میشود استفاده نمایند. با این حال فعالیت های کمپین به مشتریان وفادر برند محدود نیست. این کمپین با هشتگ #وقت_خوب_قدردانی در اینستاگرام و سایر شبکههای مجازی، قصد دارد مفهوم قدردانی را به مفهوم گسترده آن، برای افزایش و ایجاد توجه اجتماعی، همبستگی بیشتر و ارتباط بهتر افراد با یکدیگر جا انداخته و با تمرکز بر تقویت احساساتی چون مهربانی و قدرشناسی، مثبت اندیشی و مثبت نگری را در سطح جامعه رواج دهد. کاهش بی توجهی های اجتماعی، از دیگر اهداف این کمپین موفق است.