۰
دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۷

فرو کردن چاقو بر جمجمه مرد جوان

برادرم با دستگاه D.V.D به پارک رفت، در آنجا مقتول با یکی از دوستانش با برادرم جروبحث کرده و گفته بود چرا تلفنش را جواب نداده و...
برادرم با دستگاه D.V.D به پارک رفت، در آنجا مقتول با یکی از دوستانش با برادرم جروبحث کرده و گفته بود چرا تلفنش را جواب نداده و...
به گزارش تسنیم، ساعت 5 صبح ششم اسفند جاری، مأموران کلانتری 140 باغ‌فیض در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند مرد جوانی در یک درگیری مجروح شده و پس از انتقال به بیمارستان پیامبران به علت شدت جراحات، جان خود را از دست داده است.
دقایقی بعد از اعلام این خبر سجاد منافی‌آذر؛ بازپرس کشیک قتل پایتخت به همراه اکیپ تشخیص آگاهی در بیمارستان حاضر شده و مشغول تحقیقات درباره مرگ این جوان شدند.
بررسی اولیه نشان داد احمد (مقتول) 36 ساله‌ سن دارد، وی ساعت 22:20 پنجم اسفند سال جاری با دو نفر ناشناس در پارک باهنر واقع در بزرگراه اشرفی اصفهانی درگیر و ضرباتی روی سر وی وارد شده است، در نهایت پس از متواری شدن متهمان، احمد به بیمارستان منتقل شده اما بر اثر شدت جراحات جان خودش را از دست داده بود.
با دستور سجاد منافی‌آذر؛ پازپرس کشیک قتل پایتخت جسد مقتول برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات برای بازداشت متهم فراری آغاز شد و کارآگاهان مرد جوانی به نام پرویز را درباره این پرونده بازداشت کردند.
پرویز در اظهاراتش با رد هرگونه دخالت در قتل احمد، به بازپرس گفت: من کارگر فضای سبز شهرداری هستم و حدود پنج سال پیش با احمد دوست شدم، احمد با مردی به نام اشکان دوست بود و اشکان برادری به نام سامان داشت، احمد یک دستگاه پخش DVD به سامان فروخته اما سامان پول خرید دستگاه را به احمد نداده بود و به همین دلیل بین احمد و سامان اختلاف پیش آمده بود، ظاهراً روز حادثه نیز احمد، سامان و اشکان با هم قرار داشتند.
وی ادامه داد: شب حادثه با تلفن‌ همراه احمد تماس گرفتم که شخص دیگری به نام امیر پاسخ تلفن را داد و زمانیکه از او پرسیدم تلفن‌ همراه امیر دست تو چه می‌کند مدعی شد اشکان و سامان با احمد درگیر شده و با جسم سخت او را مجروح کرده‌اند و احمد به علت شدت جراحات در بیمارستان جان باخته است، امیر می‌گفت خودروی مقتول دست او است که من به بیمارستان رفته و فهمیدم قضیه مرگ احمد صحت دارد، سپس مجدداً با امیر تماس گرفتم و از وی خواستم خودروی احمد را به من بدهد تا خودرو را به خانواده امیر بدهم و سرانجام امیر خودروی احمد را نزد من آورد.
وی در ادامه اظهاراتش به بازپرس گفت: با خانواده احمد تماس گرفتم و گفتم می‌خواهم خودرو را به خانه آنها ببرم که در ابتدا پاسخگو نبودند و بعد از تماس دوباره قرار شد خودروی مقتول را به منزل مقتول ببرم و به خانواده‌اش تحویل بدهم، من خودروی احمد را به مقابل در خانه‌اش بردم و آنجا توسط پلیس بازداشت شدم.
با اظهارات پرویز کارآگاهان برای بازداشت اشکان و سامان دست به کار شده و صبح امروز موفق به بازداشت این دو نفر شدند.
سامان و اشکان پیش از ظهر امروز به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شدند و اشکان به قتل احمد اعتراف کرد.
اشکان در اظهاراتش به بازپرس امور جنایی تهران گفت: روز حادثه برادرم سامان به پارک باهنر رفت و آنجا قرار بود یک دستگاه D.V.D از احمد خریداری کند اما آن دستگاه را نخرید و یک کارتن‌خواب که آنجا بود گفت دستگاه را از احمد می‌خرد و از برادرم خواست دستگاه را به خانه برده و آزمایش کند تا اگر دستگاه مشکلی نداشت آن را بخرد به همین دلیل سامان دستگاه D.V.D را از احمد گرفت و برای آزمایش کردن به خانه برد.
وی افزود: سامان به خانه رفت اما برای کاری از خانه خارج شد و تلفن‌همراه و دستگاه D.V.D را در خانه جا گذاشته بود که در همان حین احمد با وی تماس گرفته اما سامان پاسخگو نبود و زمانیکه به خانه بازگشت متوجه تماس احمد شد و با وی تماس گرفت، احمد به سامان گفته بود چرا تلفت را جواب ندادی و از وی خواسته بود دستگاه D.V.D را به او بازگرداند که سامان با دستگاه به پارک رفت، در آنجا احمد با یکی از دوستانش با سامان جروبحث کرده و گفته بود چرا تلفنش را جواب نداده و در نهایت با چوبی که در دستش بود به سامان حمله‌ور شده اما چوب از دستش افتاده بود که در همین حین من به پارک رسیدم و احمد چاقو کشید، من نیز قصد داشتم چاقو را از دستش بکِشم اما چاقو به صورت وی خورد و من و برادرم از ترس فرار کردیم.
اشکان که 37 سال سن دارد، در ادامه اظهاراتش به بازپرس گفت: در ابتدا گمان کردیم برای احمد اتفاقی نیفتاده اما بعداً فهمیدم چاقو به جمجمه وی وارد و باعث مرگ وی شده است، من اصلاً قصد کشتن احمد را نداشتم.
سامان نیز اظهارات برادرش را تأیید کرد و گفت: احمد با خودش چوب و چاقو داشت و زمانیکه چوب روی زمین افتاد من چوب را برداشتم و به او گفتم آیا خوب است که من تو را با چوب بزنم و در نهایت برادرم به هواخواهی از من وارد درگیری شد و این اتفاق افتاد.
اشکان و سامان پس از این اظهارات با دستور سجاد منافی‌آذر؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت بازداشت شد و برای ادامه تحقیقات در اختیار مأموران اداره آگاهی قرار گرفت.
کد مطلب: 83888
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *