۰
دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۸

انتقاد یک نماینده از نحوه تصویب قوانین

نماینده جیرفت در مجلس از نحوه تصویب برخی از قوانین در پارلمان انتقاد کرد.
نماینده جیرفت در مجلس از نحوه تصویب برخی از قوانین در پارلمان انتقاد کرد.
به گزارش تسنيم، یحیی کمالی‌پور نماینده مردم جیرفت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با بیان اینکه باید در مجلس قوانینی وضع شود که قابلیت اجرایی شدن داشته باشد، گفت: یک روز دولت را کوچک می‌کنیم و چندین وزارتخانه را در هم ادغام می‌کنیم و چند سال بعد اعلام می‌کنیم که اشتباه کردیم و باید به حالت قبل بازگردد.
وی با تاکید بر اینکه تفکیک وزارت صنعت، معدن و تجارت به زیان تولید و اشتغال تمام می شود ادامه داد: چه دلیلی دارد که با ایجاد یک وزارتخانه تخصصی برای بخش بازرگانی و تجارت، بخواهیم این بخش را تقویت کنیم.
نماینده مردم جیرفت در مجلس با بیان اینکه امروزه هماهنگی بیش از همه چیز در اقتصاد نیاز است افزود: آن چیزی که به تولید و اقتصاد لطمه می‌زند، ناهماهنگی در تصمیم‌گیری است و اکنون که در قالب وزارت صنعت، معدن وتجارت توانسته‌ایم بین بازرگانی و صنعت ومعدن هماهنگی ایجاد کنیم، بار دیگر به فکر جداسازی این دو بخش افتاده‌اند.
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با یادآوری اینکه مدت زیادی نیست وزارت بازرگانی را با صنایع ومعادن ادغام کردیم گفت: معلوم نیست با چه هدفی و به چه دلیل به دنبال تفکیک آن هستیم.
وی با تاکید بر اینکه بسیاری از قوانین ما هیچ نفعی برای کشور نداشته است، اظهار داشت: باید طرح‌ها و لوایحی که در مجلس تصویب می‌شود باید قابلیت اجرا داشته باشد تا نمایندگان بتوانند در مقابل افکار عمومی پاسخگو باشند.
 
کد مطلب: 83900
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *