۰
سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۱۹

تحصن متقاضیان سوال از روحاني

جمعی از متقاضیان سوال از رییس‌جمهور در جایگاه هیات رییسه مجلس تحصن کردند.
به گزارش ایسنا، در حالی که مجلس در میانه بررسی استیضاح وزیر راه و شهرسازی بود و آخوندی مشغول ارائه دفاعیات خود در مقابل استیضاح‌کنندگان بود، مجتبی ذوالنور با عصبانیت در جایگاه هیات رییسه حاضر شد و وارد بحث و جدل با محمدعلی وکیلی عضو هیات رییسه مجلس شد.
به گفته برخی نمایندگان، اعتراض وی به موضوع عدم اعلام وصول از رییس‌جمهور بر می‌گردد و این در حالی است که اعضای هیات رییسه معتقدند تعداد امضای سوال از رییس‌جمهور نصاب لازم را ندارد و بر این اساس امکان اعلام وصول سوال وجود ندارد.
پس از دقایقی تشنج در جلسه علنی مجلس که چند بار منجر به قطع اظهارات وزیر راه و شهرسازی شد، متقاضیان سوال از رییس‌جمهور در جایگاه هیات رییسه تحصن کردند.
ذوالنور، آزادیخواه، پژمان‌فر، قاضی‌پور، نقوی حسینی و ناصری‌نژاد با نشستن و تحصن در جایگاه هیات رییسه، خواستار اعلام وصول سوال از رییس‌جمهور شدند.
پیش از این سوال دیگر نمایندگان از رییس‌جمهور درباره موسسات مالی به دلیل نداشتن نصاب لازم از دستور کار مجلس خارج شده بود.
پس از دقایقی پزشکیان، نایب رییس مجلس گفت‌وگوی کوتاهی با آنها کرد که باعث شد ذوالنور، پژمانفر و نقوی حسینی به همراه پزشکیان و وکیلی از جایگاه هیات رییسه خارج شده و به بیرون از مجلس بروند. احتمالا آنها در یک جلسه به طرح نظراتشان می‌پردازند.
 
کد مطلب: 83982
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *