; ?>; ?> مردم سالاری آنلاين - برای خرید تجهیزات سفر چقدر باید هزینه کرد؟ - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برای خرید تجهیزات سفر چقدر باید هزینه کرد؟

23 اسفند 1396 ساعت 13:28

تعطیلات نوروز علاوه بر دید و بازدید خانواده‌ها زمان مناسبی را برای گشت و گذار و سفر را فراهم می‌کند که برخی وسایل در تمام سفر‌ها مشترک است.


تعطیلات نوروز علاوه بر دید و بازدید خانواده‌ها زمان مناسبی را برای گشت و گذار و سفر را فراهم می‌کند که برخی وسایل در تمام سفر‌ها مشترک است.

به گزارش خبرگزاری میزان، تعطیلات نوروز علاوه بر دید و بازدید خانواده‌ها زمان مناسبی را برای گشت و گذار و سفر را فراهم می‌کند که آب و هوای بهاری لذت این سفر را دو چندان می‌کند.

برای سفر با توجه به نوع سفر که شامل طبیعت گردی، سفر به امکان تاریخی یا مذهبی ملزومات مخصوص به خود را لازم دارد، اما استفاده از برخی تجهیزات در تمام سفر‌ها مشترک است.

به بازار سری زدیم تا از آخرین قیمت‌های تجهیزات سفر در روز‌های پایانی سال مطلع شویم.

قیمت چادر مسافرتی با توجه به جنس، برند و ظرفیت گنجایش از مبلغ ۱۰۰ هزار تومان آغاز و گا‌ها تا چند میلیون تومان ادامه دارد و در کنار ان کیسه‌های خواب نیز از قیمت حدود ۱۰۰ هزار تومان به بالا به فروش می‌رسد.

در زمینه لوازم خواب سفری انواع صندلی‌ها از جمله ساحلی، صندلی آویزی، تخت آویز در حدود ۳۰ تا ۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. بالش سفری با توجه به کیفیت و سایز از ۱۵ هزار تومان تا ۱۵۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است. تشک‌های بادی یک یا دو نفره از ۱۰۰ هزار تومان تا ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

در زمینه پخت و پز سفر منقل تاشو سفری از ۲۲ هزار تومان تا ۱۰۰ هزار تومان، سوخت جامد ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان، ست قاشق، چنگال و چاقو سفری ۱۵ هزار تومان، کتری سفری از ۵۰ هزار تومان تا ۱۴۵ هزار تومان، مجموعه پخت و پز بدون شعله ۲۳۷ هزار تومان، سبد پیک نیک ۷۰ پارچه‌ای ۵۰ هزار تومان، اجاق‌های سفری ۳۰ تا ۵۰ هزار تومان، اجاق گاز مسافرتی ۲۲۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

قیمت چراغ قوه‌ها با توجه به مدل و توان آن از قیمت ۱۰ هزار تومان به بالا معامله می‌شود.

قیمت قمقمه با توجه به جنس و ظرفیت گنجایش مایعات از ۲۰ هزار تومان و برای فلاسک از ۷۰ هزار تومان آغاز می‌شود.


کد مطلب: 83993

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/83993/خرید-تجهیزات-سفر-چقدر-باید-هزینه

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir