۰
سه شنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۷

توطئه‌های زیادی را خنثی کرده‌ایم

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در نخستین روز سفر به روسیه برای شرکت در کنفرانس امنیتی مسکو، با وزیر دفاع بلاروس دیدار و گفتگو کرد.
وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در نخستین روز سفر به روسیه برای شرکت در کنفرانس امنیتی مسکو، با وزیر دفاع بلاروس دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش مهر، وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در این دیدار با ابراز ‌علاقه از توسعه تعلامات دفاعی نظامی بین ایران و بلاروس گفت: امیدواریم مناسبات دفاعی و نظامی دو کشور نیز متناسب با روابط سیاسی فی مابین توسعه یافته و در آینده شاهد تشکیل نشست‌های کارشناسی و تخصصی بین دو کشور باشیم.
وی به همکاری‌های سه جانبه ایران، روسیه و سوریه و اخیراً ترکیه در مبارزه با تروریسم در سال‌های اخیر اشاره کرد و اظهار داشت: بحمدالله توانستیم با همکاری‌های مشترک توطئه‌های زیادی را در منطقه خنثی کنیم.
امیر حاتمی با اشاره به تحریم‌های سالیان اخیر علیه جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: کشورمان توانسته تحریم‌ها و محاصره‌های اقتصادی را به فرصت تبدیل کرده و با خوداتکایی همه نیازهای داخلی را برطرف کند.  
وزیر دفاع بلاروس نیز در این دیدار با ابراز علاقه از همکاری و تعامل با جمهوری اسلامی ایران، تعلامات دو جانبه را پویا و روبه گسترش توصیف کرد.
تبره کلژنرال آندره راوکوف ‌با ابراز علاقه جهت توسعه همکاری های دفاعی و نظامی دو کشور تصریح کرد: امیدواریم با تشکیلا کمیسیون‌های همکاری‌های مشترک با حضور کارشناسان و متخصصین فنی و نظامی دو کشسور، همکاری‌های دوجانبه را گسترش دهیم.
وزیر دفاع بلاروس در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: همواره از نقش‌آفرینی ایران در مبارزه و مقابله با تروریسم حمایت کرده و آن را تحسین کرده‌ایم.
کد مطلب: 84252
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *